بنچمارک جدید LG G4 S، از به کارگیری چیپست Snapdragon 615 خبر می‌دهد

چند روز پیش بود که اطلاعاتی در مورد محصول جدید ال‌جی، G4 S منتشر شد که نشان میداد این شرکت کره‌ای قصد دارد یک تلفن میان‌رده و قدرتمند را برای مقابله با محصولات سایر شرکت‌ها، روانه‌ی بازار کند. اطلاعات جدید این گوشی‌هوشمند که در از طریق یک بنچمارک در وب‌سایت GFXBench قرار گرفته است، نشان […]

چند روز پیش بود که اطلاعاتی در مورد محصول جدید ال‌جی، G4 S منتشر شد که نشان میداد این شرکت کره‌ای قصد دارد یک تلفن میان‌رده و قدرتمند را برای مقابله با محصولات سایر شرکت‌ها، روانه‌ی بازار کند. اطلاعات جدید این گوشی‌هوشمند که در از طریق یک بنچمارک در وب‌سایت GFXBench قرار گرفته است، نشان می‌دهد که محصول جدید ال‌جی می‌تواند رقیبی قدرتمند و جدی برای محصولات دیگر بازار باشد.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت GFXBench منتشر کرده، LG G4 S صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت که تراکم پیکسلی 424 پیکسل در اینچ را پدید می‌آورد. بنچمارک لو رفته نیز چیپ 8-هسته‌ای Snapdragon 615 به همراه پرازشگر گرافیکی Adreno 405 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم را نشان می‌دهد. دوربین پشتی سنسوری 8-مگاپیکسلی و دوربین جلویی نیز سنسوری 5-مگاپیکسلی خواهد داشت.

البته اطلاعات بسیار زیادی هستند که هنوز مشخص نشده‌اند اما انتشار این بنچمارک در فضای مجازی، شایعاتی که چند روز پیش منتشر شده بودند را تایید و مشخصات فنی این گوشی را یک قدم به واقعیت نزدیکتر نمود.

با این حال شاید نشان می‌دهند که مدت زمان زیادی تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی نمانده و احتمالا نیمه‌ی دوم ماه بعدی، LG به صورت رسمی محصول جدید خود را معرفی خواهد نمود. به محض معرفی گوشی LG G4 S، تمامی اخبار مرتبط با آن از این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال