تمامی این تصاویر شگفت‌انگیز توسط پهبادها ثبت شده‌اند!

در حال حاضر، پهبادها در بسیاری از کشورها فروخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و در برخی از کشورها نیز محدودیت‌هایی برای استفاده از آنها وجود دارد که سبب شده، این پهبادها کمتر در آن کشورها دیده شود. با وجود این مشکلات، سال گذشته بود که گروهی از National Geographic در کشور فرانسه به همراه […]

در حال حاضر، پهبادها در بسیاری از کشورها فروخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و در برخی از کشورها نیز محدودیت‌هایی برای استفاده از آنها وجود دارد که سبب شده، این پهبادها کمتر در آن کشورها دیده شود. با وجود این مشکلات، سال گذشته بود که گروهی از National Geographic در کشور فرانسه به همراه شبکه‌ی اجتماعی Dronestegram، مسابقه‌ای را برای بهترین تصاویر ثبت شده با پهبادها ترتیب دادند و حالا پس از یک سال، گزیده‌ای از بهترین تصاویر ثبت شده، در اختیار عموم قرار گرفته است. البته از این مسابقه نیز استقبال بسیار خوبی شد و افراد زیادی در این مسابقه شرکت کردند.

حالا و با گذشت زمان نیز بسیاری از پهبادها، دوربین‌هایی با سنسور 12-مگاپیکسلی داشته و حتی قادرند ویدئوهای مخلتفی را با کیفیت 1080p ضبط نمایند.

phph6fjn4

تعیین برنده‌ی این مسابقات کار فوق‌العاده سختی بوده اما باید بدانید که بهترین عکسی که برای سال 2014 انتخاب شده، همین تصویر بالاست! تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، در کشور اندونزی و بالاتر از یک عقاب ثبت شده و نتیجه‌ی آن، کسب جایزه‌ی اول برای این عکس خوش‌شانس بوده!

تعداد تصاویر ارسالی در شبکه‌ی اجتماعی Dronestagram واقعا بالاست اما سعی کرده‌ایم تا گزیده‌ای از این مطالب را جمع‌آوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم:

php3vxr3x php5fnvzf php5mefbr php7azfql php7oiixq php09nyht php81fupa phpb5ly9n phpdfybn5 phpw93s8v phpwslr0a phpyekxzw phpzgmdp6 phpzvrsdt phpfy5f27 phpfzedqv  phphdsbqa phplhg8lt phpmpvjjq phpnq7gpa phpp6h2yp phpp7xvpa phpq6kgdo phpr1mafh

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال