مزرعه استخراج بیت کوین کشف شده در لهستان در زیر یکی از ساختمان های دولتی قرار داشت

مزرعه استخراج بیت کوین احداث شده در زیر ساختمان اداره دولتی لهستان توسط کارگر تعمیرکار شناسایی شد. صاحب این مزرعه فردی لهستانی بوده و با هدف استفاده از برق این ساختمان مزرعه خود را در آنجا احداث کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه خبری لهستان در گزارشی اعلام کرد یک […]

مزرعه استخراج بیت کوین احداث شده در زیر ساختمان اداره دولتی لهستان توسط کارگر تعمیرکار شناسایی شد. صاحب این مزرعه فردی لهستانی بوده و با هدف استفاده از برق این ساختمان مزرعه خود را در آنجا احداث کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه خبری لهستان در گزارشی اعلام کرد یک فرد دقیقا در زیر ساختمان دیوان عالی در ورشو اقدام به احداث مزرعه استخراج بیت کوین کرده بود. پس از این کشف تحقیقات جدی بسیاری در این کشور به راه افتاد.

در بین تحقیقات مشخص شد کامپیوترهای پرمصرف این مزرعه در داخل کانال های تهویه هوا جاسازی شده بودند.‌ این مزرعه در هر ماه حدود چندین هزار زلوتی( واحد پول این کشور) برق از این ساختمان سرقت کرده است.

در ابتدا دو راننده بیل مکانیکی نیز دستگیر شدند. آنها مسئول سرویس کف ساختمان دادگاه بودند. طبق اعلام یکی از قاضیان این دادگاه، با وجود کشف مزرعه استخراج بیت کوین در این مکان، هنوز شواهدی مبنی بر دسترسی به اطلاعات دادگاه و یا نقض آنها پیدا نشده است. پیش از این چنین اتفاقاتی در کشورهای دیگر نیز رخ داده بود. زیرا استخراج کنندگان رمز ارز به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود بوده و به همین دلیل اقدام به سرقت برق از مکان های مختلف می‌شوند‌.

یکی از تاسیسات دولتی در مالزی نیز در اوایل امسال شاهد چنین اتفاقی بوده است. به طوری که میزان خسارت وارد شده بر اثر این اتفاق حدود ۶۵۰۰ دلار در ماه گزارش شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال