تصاویری از M1E میزو به همراه مشخصات آن منتشر شد

شرکت میزو کماکان یکی از شرکت‌هایی چینی است که رشد بسیار سریعی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته است. این کمپانی در سال میلادی کنونی محصولات جدیدی را معرفی کرده است که البته یکی از آنها در این لیست ظرف دو روز اضافه شد. شرکت میزو در تاریخ دهم ماه آگوست یک رویداد رسمی جدید را […]

شرکت میزو کماکان یکی از شرکت‌هایی چینی است که رشد بسیار سریعی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته است. این کمپانی در سال میلادی کنونی محصولات جدیدی را معرفی کرده است که البته یکی از آنها در این لیست ظرف دو روز اضافه شد. شرکت میزو در تاریخ دهم ماه آگوست یک رویداد رسمی جدید را برای خود برنامه‌ریزی و مشخص کرده است و در کنار آن تصویر تیزری را نیز برای معرفی رسمی آن منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با نام M3E راهی بازار خواهد شد. هم اینک این گوشی اولین محصولی است که در خط تولید E این شرکت قرار خواهد گرفت. بهتر است بدانید که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این گوشی به بیرون درز نکرده است.

با این که تا به امروز حتی یک خبر نیز در مورد گوشی M3E و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی یا طراحی آن به بیرون درز نکرده است اما برخلاف آن شایعاتی از گوشی هوشمند  M1E میزو به همراه تصاویر مربوطه در رسانه‌های خبری وجود دارد. از این رو در این زمینه اطلاعات بسیار خوبی به دستمان رسیده است. از آن جایی که تا زمان معرفی این گوشی تنها دو روز فاصله داریم باید گفت که براساس شایعات منتشر شده انتظار می‌رود که این محصول به عنوان گوشی پرچمدار این شرکت معرفی شود. از طرفی بعضی دیگر از رسانه‌ها نیز مدعی هستند که این گوشی از نمایشگری با خمیدگی دوگانه برخوردار خواهد بود. اما در هر صورت به نظر می‌رسد فعلا به منظور تولید چنین گوشی هوشمندی آن هم توسط شرکت میزو کمی زود باشد. اما در هر صورت بیایید نگاهی به اطلاعات و تصاویر منتشر شده گوشی M1E بیندازیم. گوشی هوشمند M1E دوباره در چین رخ نمایان کرده است و البته این بار نسخه مشکی رنگ آن به نمایش در آمده است. همان طور که در بخش زیر مشاهده می کنید پنج تصویر از این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر شده است. در این سری از تصاویر بخش جلویی و خلفی گوشی به نمایش در آمده است که البته یکی از این تصاویر، شایعات پیشین منتشر شده در مورد این گوشی را تایید می‌کند. گوشی هوشمند M1E میزو از جنس فلز خواهد بود و از طرفی از کلید هوم فیزیکی همیشگی میزو نیز برخوردار خواهد بود. نمایشگر این گوشی دارای دقت تصویر فول اچ‌دی بوده که البته در این سری از تصاویر لو رفته نمی‌توان دقیقا به آن اشاره کرد. این گوشی به تراشه هشت هسته‌ای 64 بیتی هلیو پی10 مدیاتک مجهز است که از میزان حافظه رم سه گیگابایتی نیز استفاده می‌کند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه دیده می‌شود و در کنار آن این گوشی دارای میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز هست.

در کنار این سری از شایعات منتشر شده، دسته دیگری نیز انتشار یافته است که نشان می‌دهد این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود. هسته‌های تراشه این گوشی با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتزی فعالیت خواهند کرد و دوربین سلفی این گوشی دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل خواهد بود. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیتی برابر با 3,100 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی با قیمت 1500 تا 1700 یوآن به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه گردد. از طرفی شانس این گوشی به منظور معرفی در مراسم رسمی دهم آگوست میزو نیز بسیار زیاد خواهد بود. گرچه شرکت میزو در تصویر تیزو خود تنها به گوشی هوشمند M3E اشاره کرده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال