نسخه 10.3.3 سیستم‌عامل بلک‌بری زمستان از راه می‌رسد؛ بلک‌بری به عرضه آن ادامه می‌دهد؟

درحالی‌که همه‌جا صحبت از اولین گوشی‌هوشمند اندرویدی بلک‌بری موسوم به Priv و روی آوردن این شرکت به سیستم‌عامل گوگل است، مدیرعامل بلک‌بری، John Chen، دیروز در خبری عنوان کرد که این شرکت به پشتیبانی از سیستم‌عامل بلک‌بری 10 ادامه داده و در سال آینده میلادی به‌روزرسانی‌هایی را برای آن عرضه خواهد کرد. در پی گزارش […]

درحالی‌که همه‌جا صحبت از اولین گوشی‌هوشمند اندرویدی بلک‌بری موسوم به Priv و روی آوردن این شرکت به سیستم‌عامل گوگل است، مدیرعامل بلک‌بری، John Chen، دیروز در خبری عنوان کرد که این شرکت به پشتیبانی از سیستم‌عامل بلک‌بری 10 ادامه داده و در سال آینده میلادی به‌روزرسانی‌هایی را برای آن عرضه خواهد کرد. در پی گزارش منتشرشده یک خبرگزاری در رابطه با اخبار این شرکت، مشخص گردید که نسخه 10.3.3 سیستم‌عامل بلک‌بری در اسفندماه امسال منتشر خواهد شد.

دیروز Chen در مورد عرضه گوشی‌های جدید این شرکت بر پایه نسخه 10 سیستم‌عامل بلک‌بری سخنی به میان نیاورد آن‌طور که استنباط می‌شود این شرکت دیگر رغبتی به گسترش پلتفرم خود ندارد و تنها به عرضه آپدیت‌های آن بسنده خواهد کرد.

این شرکت کانادایی تبار تابستان گذشته عرضه نسخه 10.3.2 سیستم‌عاملش را آغاز کرد و آن دسته از کاربرانی که گوشی خود را از فروشگاه آنلاین این شرکت (shop.blackberry.com) خریداری کرده بودند، اولین افرادی بودند که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کردند. این آپدیت طراحی رابط کاربری جدیدی را به بلک‌بری Blend بخشیده، نظارت‌گر املای کلمات جدیدی را اضافه کرده و کارایی محافظ بلک‌بری (Blackberry Protect) را در جهت جلوگیری از مفقود شدن و یا دزدیده شدن گوشی بهبود بخشیده است. همچنین این به‌روزرسانی به کاربران این اجازه را می‌دهد که به گوشی مفقودشده خود یک پیام بازگشت ارسال کنند تا با نمایان شدن آن روی صفحه‌نمایش دستگاه، اگر شخصی از کنار آن رد شد و آن را پیدا کرد، بتواند به صاحب اصلی گوشی بازگرداند.

باید منتظر ماند و دید که به‌روزرسانی جدید این سیستم‌عامل که زمستان از راه می‌رسد چه قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال