گوشی Rome بلک‌بری در بنچمارک Geekbench رویت شد

امروز روز بسیار خوبی برای هوادران بلک‌بری بوده چراکه در ابتدا رگولاتوری FCC گوشی بلک‌بری Hamburg را تاکید کرد و حالا یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت، با نام رمز Rome در بنچمارک Geekbench رویت شده است. درابتدا به تایید‌یه‌ی FCC برای گوشی هامبورگ بلک‌بری می‌پردازیم؛ این گوشی توسط شرکت TCL مالک شرکت Alcatel تولید می‌شود و […]

امروز روز بسیار خوبی برای هوادران بلک‌بری بوده چراکه در ابتدا رگولاتوری FCC گوشی بلک‌بری Hamburg را تاکید کرد و حالا یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت، با نام رمز Rome در بنچمارک Geekbench رویت شده است. درابتدا به تایید‌یه‌ی FCC برای گوشی هامبورگ بلک‌بری می‌پردازیم؛ این گوشی توسط شرکت TCL مالک شرکت Alcatel تولید می‌شود و بی‌جهت نیست که گفته می‌شود گوشی هامبورگ بلک‌بری شباهت‌های بسیاری به Alcatel Idol 4 خواهد داشت. انتظار می‌رود بلک‌بری قیمت 270 دلاری را برای این گوشی درنظر داشته باشد و احتمالا خیلی زود آن را معرفی و سپس روانه بازار می‌کند.

برخلاف گوشی هامبورگ بلک‌بری، گوشی دیگر این شرکت که در بنچمارک Geekbench دیده شده خبر از معرفی پرچم‌دار جدیدی از سوی شرکت نام برده می‌دهد. گوشی Rome شرکت بلک‌بری دارای کیبورد فیزیکی QWERTY خواهد بود و شماره ساخت مدل تست شده در این بنچمارک هم STV100-3 ثبت شده است. اگر بخواهیم شماره ساخت این گوشی را با گوشی‌ Priv بلک‌بری مقایسه کنیم به شماره‌ی STV100-1  و برای گوشی هامبورگ هم به شماره‌ی STH100-2 می‌رسیم.

این‌بار بلک‌بری برخلاف گوشی هامبورگ که از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره می‌برد، گوشی Rome را به پردازنده‌ای شش هسته‌ای مجهز کرده است. با نگاهی به این بنچمارک می‌توان متوجه شده که پرچم‌دار بعدی این شرکت کانادایی تبار 3 گیگابایت رم را در خود جای می‌دهد و به صورت پیش‌فرض از اندروید 6.0.1 بهره می‌برد.

احتمالا طی هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری از زمان عرضه‌ی گوشی‌های بعدی بلک‌بری و مشخصه‌های فنی‌ آن‌ها منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال