موبایل جدید بلک بری با نام Passport Silver Edition معرفی می‌شود

اگر خبر‌های کمپانی بلک بری را دنیال کرده باشید متوجه یک گوشی نسبتا مرموزی شده‌اید که بلک بری چند وقتی در حال کارکردن بر روی آن است. در ابتدا شایعات مختلف نام این گوشی را BlackBerry Oslo نامیدند در حالیکه بعدا مشخص شد این گوشی BlackBerry Dallas نام دارد. اما به نظر می‌رسد هر دو نام اشتباه بوده چرا […]

اگر خبر‌های کمپانی بلک بری را دنیال کرده باشید متوجه یک گوشی نسبتا مرموزی شده‌اید که بلک بری چند وقتی در حال کارکردن بر روی آن است. در ابتدا شایعات مختلف نام این گوشی را BlackBerry Oslo نامیدند در حالیکه بعدا مشخص شد این گوشی BlackBerry Dallas نام دارد. اما به نظر می‌رسد هر دو نام اشتباه بوده چرا که بلک بری قصد دارد گوشی جدیدی را به نام BlackBerry Passport Silver Edition منتشر کند. تصویر محرمانه لو رفته از بلک بری باعث شد تا این خبر به بیرون درز کند. البته تعجبی نیست که این گوشی پاسپورت نام گرفته چرا که دارای کمترین تغییرات سخت افزاری نسبت به BlackBerry Passport می‌باشد.

گوشی جدید بلکبری Passport Silver Edition دارای نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن 1440*1440 خواهد بود. نمایشگر مستطیل شکل این گوشی دارای تراکم پیکسلی 453 پیکسل در اینچ می‌باشد. چیپست اسندراگون 801 برای این گوشی انتخاب شده که توسط پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با توان پردازش 2.2 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 330 نیز بر روی این گوشی تعبیه شده است.

سنسور 13 مگاپبکسلی این گوشی دارای لرزشگر دیجیتالی خواهد بود و سنسور 2 مگاپیسکسلی برای دوربین جلو ممکن است نتواند سلفی‌های مناسبی را به شما تحویل دهد. باتری قرار گرفته بر زیر قاب گوشی دارای ظرفیت 3450 میلی آمپر می‌باشد که نسبت به نمایشگر استفاده شده می‌تواند تا دو روز کار مداوم برای شما کار کند. سیستم عامل گوشی نیز طبق انتظار BlackBerry 10.3 می‌باشد که به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است. با توجه به این که این گوشی در مالزی ثبت شده انتظار می‌رود بلک بری به زودی از آن به صورت رسمی رونمایی کند.

اگر گوشه‌های تیز نمایشگر بلکبری پاسپورت باعث اذیت دست شما می‌شد این بار بلک بری در این گوشی از گوشه‌های بیضی شکل طراحی شده توسط اپراتور AT&T استفاده کرده که در دست گرفتن گوشی را به مراتب آسان‌تر می‌کند. البته این به معنای عرضه شدن گوشی در آمریکا نیست چرا که هنوز خبر رسمی مبنی بر عرضه‌ی گوشی و مناطق دریافت کننده‌ی آن منتشر نشده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال