بلک‌بری برنامه‌ای برای حذف کیبوردهای فیزیکی ندارد

چند روز پیش بود که شرکت بلک‌بری به طور رسمی تایید کرد که دیگر گوشی بلک‌بری کلاسیک تولید نخواهد شد و طرفداران این گوشی کمی از این موضوع ناراحت‌ شدند چراکه کیبورد فیزیکی بلک‌بری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ اما این پایان داستان کیبوردهای فیزیکی بلک‌بری نیست. معاون بخش فروش دستگاه‌های بلک‌بری با ارسال […]

چند روز پیش بود که شرکت بلک‌بری به طور رسمی تایید کرد که دیگر گوشی بلک‌بری کلاسیک تولید نخواهد شد و طرفداران این گوشی کمی از این موضوع ناراحت‌ شدند چراکه کیبورد فیزیکی بلک‌بری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ اما این پایان داستان کیبوردهای فیزیکی بلک‌بری نیست. معاون بخش فروش دستگاه‌های بلک‌بری با ارسال توئیتی رسما اعلام کرد که کیبورد محبوب QWERTY بلک‌بری فعلا پابرجا خواهد بود و این غول کانادایی قصد حذف آن از گوشی‌های‌هوشمند آتی خود را ندارد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که هفته‌ی گذشته خبری را منتشر کردیم که در آن، بلک‌بری دو گوشی جدیدی با کدهای Neon و Argon در دست ساخت دارد و هر دو گوشی بدون کیبورد فیزیکی هستند و تنها نمایشگری لمسی را با خود حمل می‌کنند.

براساس همان گزارشی که هفته‌ی گذشته منتشر شد، تا سال آینده‌ی میلادی بلک‌بری گوشی با کیبورد فیزیکی معرفی نمی‌کند؛ این شرکت محبوب گوشی جدیدی را برای سال آینده در دست ساخت دارد که نام رمز Mercury را یدک می‌کشد و گفته شده این گوشی، همان گوشی خواهد بود که دارای کیبورد فیزیکی است. از مشخصه‌های فاش شده از این گوشی می‌توان به نمایشگری 4.5 اینچی، چیپست اسنپ‌دراگون 625 و دو دوربین اصلی 18 و جلوی 8 مگاپیکسلی به همراه باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپری اشاره کرد.

احتمالا مطلع هستید که بلک‌بری گوشی‌هوشمند اندرویدی با کیبورد فیزیکی موسوم به بلک‌بری Priv را عرضه کرده اما کیبورد این گوشی، با کیبورد‌های سابق بلک‌بری فاصله‌ی زیادی دارد. درواقع بیشتر کاربران کیبوردهای کلاسیک بلک‌بری را نظر آن‌چه در گوشی بلک‌بری Bold 900 دیده‌ایم، بسیار بیشتر از کیبورد بلک‌بری Priv می‌پسندند. حال بهتر است منتظر تصاویر جدیدی از گوشی‌های آینده‌ی بلک‌بری باشیم و ببینم آیا نهایتا کیبورد دوست‌داشتنی این شرکت در گوشی‌های اندرویدی به کار می‌رود یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال