بلک‌بری 200 نفر از کارمندان خود را در کانادا و آمریکا تعدیل می‌کند

در خبری ناراحت‌کننده، شرکت بلک‌بری 200 نفر از کارمندان خود را در برخی از شهرهای کشور کانادا و آمریکا اخراج نموده تا بتواند با خیال راحت‌تری اهداف خویش را جلو ببرد. البته هنوز این شرکت مشخص نکرده که قرار است تمرکز کمتر بر روی کدام‌یک از شاخه‌های این شرکت باشد اما با اخراج شدن این کارمندان، […]

در خبری ناراحت‌کننده، شرکت بلک‌بری 200 نفر از کارمندان خود را در برخی از شهرهای کشور کانادا و آمریکا اخراج نموده تا بتواند با خیال راحت‌تری اهداف خویش را جلو ببرد. البته هنوز این شرکت مشخص نکرده که قرار است تمرکز کمتر بر روی کدام‌یک از شاخه‌های این شرکت باشد اما با اخراج شدن این کارمندان، به نظر می‌رسد از این پس فعالیت دپارتمان BlackBerry 10 کمرنگ‌تر از گذشته خواهد شد.

این در حالیست که ماه گذشته، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای John Chen در بیانه‌ای رسمی اذعان داشت که سیستم‌عامل بلک‌بری دیگر آینده‌ای نخواهد داشت و روز بعد نیز اعلام شد که این شرکت قصد استفاده‌ی کامل از سیستم‌عامل اندروید را برای دستگاه‌ها و گوشی‌های هوشمند بعدی خود خواهد داشت. البته آنها همانند قبل از محصولاتی که پیشتر عرضه کرده و همینطور سیستم‌عامل خود پشتیبانی خواهند کرد، اما با وجود اینکه در آینده نمی‌توانیم شاهد عرضه‌ی محصولاتی همانند BB10 باشیم، این احتمال باز هم وجود دارد که بلک‌بری به فکر تعدیل نیرو باشد.

مشکلات مالی که این روزها بلک‌بری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بسیار زیاد بوده و به نظر می‌رسد که تعدیل نیرو، درست‌ترین کاری بوده که این شرکت می‌توانسته برای متعادل ساختن حساب‌های خود انجام دهد. در مورد آمار مالی نیز باید بدانید که گزارش‌های مالی این شرکت که در ماه دسامبر منتشر شده بود، نشان داد که بلک‌بری حدود 4.5 برابر بیشتر از میزانی که تحلیل‌گران برای این شرکت درآمد پیش‌بینی کرده بودند، ضرر کرده است! همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن این وضع نگران‌کننده شده است.

به هر شکل هنوز مشخص نیست که در آینده و با عرضه‌ی گوشی‌های اندرویدی توسط این شرکت، باز هم مدیران به فکر احیا کردن سیستم‌عامل BlackBerry خواهند بود یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال