بلک‌بری در سال 2016 تماماً به سیستم‌عامل اندروید مهاجرت خواهد کرد

پس از موفقیت تجاری نسبتاً خوب اولین گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری یعنی Priv و پذیرش این سیستم‌عامل در گوشی‌های بلک‌بری توسط عموم کاربران، هواداران و علاقه‌مندان این برند، حال این شرکت اعلام نموده که قصد دارد در سال 2016 میلادی، به صورت کامل به پلتفرم محبوب گوگل مهاجرت نموده و محصولات خود را با این […]

پس از موفقیت تجاری نسبتاً خوب اولین گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری یعنی Priv و پذیرش این سیستم‌عامل در گوشی‌های بلک‌بری توسط عموم کاربران، هواداران و علاقه‌مندان این برند، حال این شرکت اعلام نموده که قصد دارد در سال 2016 میلادی، به صورت کامل به پلتفرم محبوب گوگل مهاجرت نموده و محصولات خود را با این سیستم‌عامل عرضه کند. این موضوع را John Chen مدیرعامل بلک‌بری در مصاحبه‌ای که در نمایشگاه CES انجام داده عنوان کرده است.

باید گفت که این اقدام را بلک‌بری از مدت‌ها پیش باید انجام می‌داد؛ چراکه این تصمیم بهتر بوده و شاید محبوبیت اندروید بتواند سکوی پرتابی برای نجات این شرکت از وضعیت فعلی آن باشد. گفتنی است بلک‌بری در سال‌های اخیر تلاش فراوانی داشته تا کاربران را به سوی محصولات و البته سیستم‌عامل خود جلب نموده و آن‌ها را در زمینه امنیت، اپلیکیشن‌، بازی‌ها این سیستم‌عامل و مطمئن کند که ظاهراً در این امر آن‌چنان که باید و شاید موفق نبوده و وضعیت مطلوبی را در بازار نداشته است. حال با استفاده از بستر محیای اندروید و منابع انبوه این سیستم‌عامل، بلک‌بری قصد دارد آب به جوی رفته را بازگرداند. انتظار می‌رود این اقدام بلک‌بری چشم‌انداز مثبتی را پیش روی این شرکت کانادایی تبار گذاشته و سال خوبی را برای آن‌ها رقم بزند.

در پایان باید گفت بر اساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت، تمام گوشی‌های این شرکت که در سال 2016 عرضه خواهند شد، از پلتفرم اندروید به صورت پیش‌فرض برخوردار بوده و فعلاً خبری از سیستم‌عامل Blackberry OS نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال