شایعه: بلک‌بری در حال کار بر روی سه گوشی اندرویدی است

در خبرها داشتیم که مدیرعامل شرکت ‌بلک‌بری از عرضه‌ی دو گوشی اندرویدی دیگر سخن گفته و شایعات پیرامون حداقل یکی از این گوشی‌ها که نام‌رمز هامبورگ، یکی از شهرهای کشور آلمان، را یدک می‌کشد در دنیای مجازی گسترش یافت. بااین‌حال، به نظر می‌رسد، هامبورگ تنها گوشی در دست تولید این شرکت دوست‌داشتنی نبوده و آن‌ها در […]

در خبرها داشتیم که مدیرعامل شرکت ‌بلک‌بری از عرضه‌ی دو گوشی اندرویدی دیگر سخن گفته و شایعات پیرامون حداقل یکی از این گوشی‌ها که نام‌رمز هامبورگ، یکی از شهرهای کشور آلمان، را یدک می‌کشد در دنیای مجازی گسترش یافت. بااین‌حال، به نظر می‌رسد، هامبورگ تنها گوشی در دست تولید این شرکت دوست‌داشتنی نبوده و آن‌ها در حالا کار بر روی سه گوشی اندرویدی هستند.

Evan Blass، فاش‌کننده‌ی معروف دنیای توئیتر، اعلام کرده که بلک‌بری سه گوشی اندرویدی را با کدهای Neon، Argon و Mercury در دست تولید دارد. از آن‌جایی که کدهای انتخاب شده برای این سه گوشی، دیگر نام شهرهای مختلف نیست، شاید این سه گوشی تفاوت عمده‌ای را با دیگر گوشی‌های شرکت بلک‌بری داشته باشند و نشان از برنامه‌ی متفاوت این شرکت، در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی داشته باشند.

Evan Blass، به فاش کردن تنها نام سه کد این گوشی بسنده نکرده و مشخصات سخت‌افزاری هر سه را تا حد کاملی منتشر کرده است. به گفته‌ی وی، Neon یک گوشی پایین‌رده با نمایشگری 5.2 اینجی و رزولوشن فول‌اچ‌دی‌ خواهد بود که بدنه‌ای آلومینیومی را با خود حمل خواهد کرد. جیپست برگزیده شده برای این گوشی، اسنپ‌دراگون 617 بوده و 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی، از دیگر مشخصات فاش شده‌ی Neon هستند.

احتمالا پرچم‌دار اندرویدی بلک‌بری با کد Argon در حال تولید باشد؛ این گوشی به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و چیپست اسنپ‌دراگون 820 مجهز شده است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخی برای گوشی Argon بلک‌بری تعبیه شده و دو سنسور 21 و 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی آن، گنجانده شده است. همانند اکثر پرچم‌داران اندرویدی، گوشی مورد بحث ما به حسگر اثر انگشت نیز مجهز می‌شود تا کاربران احساس امنیت بیشتری برای محتوای خود در گوشی داشته‌ باشند. انتظار می‌رود Argon مهرماه امسال به صورت رسمی معرفی شود.

درنهایت تنها گوشی در میان این سه که کیبورد معروف بلک‌بری را به صورت فیزیکی با خود حمل می‌کند Mercury خواهد بود. گفته می‌شود طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به یکی دیگر از گوشی‌های اندرویدی بلک‌بری، Passport خواهد داشت. از مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و 3 گیگابایت رم اشاره کرد. قلب تپنده‌ی این گوشی را چیپست اسنپ‌دراگون 625 تشکیل داده است؛ بلک‌بری برای این گوشی هم سنسور 18 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو تعبیه کرده و اگر طبق انتظارها پیش رود،‌ زمستان سال جاری، زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال