شایعات رونمایی بلک‌بری از دومین گوشی اندرویدی خود در MWC را روایت می‌کنند

بر اساس شایعات جدید، شرکت بزرگ بلک‌بری که در سال گذشته میلادی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار کرده بود، قصد دارد تا دومین گوشی مبتنی بر این پلتفرم پرطرفدار را در کنگره جهانی موبایل امسال که از ساعاتی پیش در شهر بارسلون اسپانیا آغاز شده است را، رونمایی کند. این محصول جدید […]

بر اساس شایعات جدید، شرکت بزرگ بلک‌بری که در سال گذشته میلادی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار کرده بود، قصد دارد تا دومین گوشی مبتنی بر این پلتفرم پرطرفدار را در کنگره جهانی موبایل امسال که از ساعاتی پیش در شهر بارسلون اسپانیا آغاز شده است را، رونمایی کند. این محصول جدید بلک‌بری که در ماه‌های اخیر بارها نقل محافل خبری بوده و مشخصات و تصاویر منتسب به آن بارها و بارها در شایعات مختلف منتشر شده‌اند، دارای کد نام Vienna بوده و احتمالا طراحی ارتودوکس بلک‌بری را حفظ کرده باشد.

بر اساس آنچه در این گزارش ذکر شده، دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری دارای یک صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسل بوده و هر دو دوربین این گوشی، اصلی و سلفی، دارای فلاش ال‌ای‌دی جداگانه خواهند بود. گفته می‌شود گوشی مذکور که مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده‌ای دارد، از قیمتی کمتر از اولین گوشی اندرویدی این شرکت یعنی Priv برخوردار خواهد بود.

گفتنی است پیش از این در ماه دسامبر، مدیرعامل این شرکت کانادایی تبار، John Chen، اعلام کرده بود که دومین گوشی مبتنی بر اندروید بلک‌بری در سال 2016 معرفی خواهد شد. با این حال وی تاریخ دقیق‌تری را برای رونمایی این گوشی اعلام نکرده و تنها به این موضوع اشاره کرده است که زمان رونمایی از Vienna بستگی به میزان استقبال کاربران از گوشی Priv این شرکت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال