SecuTablet؛ پروژه‌ی مشترک سامسونگ، بلک‌بری و IBM

اولین تجربه بلک‌بری در دنیای تبلت‌ها با مشکلاتی همراه بود که باعث شدند این شرکت نتواند فروش مناسبی داشته باشد، اما این مورد باعث نشد که بلکبری از ایده‌ی خود دست بردارد. ظاهرا بخش SecuSmart بلک‌بری در یک همکاری مشترک با کمپانی سرشناس IBM، شروع به کار روی پروژه‌ی SecuTablet نموده‌اند. این پروژه یک نسخه […]

اولین تجربه بلک‌بری در دنیای تبلت‌ها با مشکلاتی همراه بود که باعث شدند این شرکت نتواند فروش مناسبی داشته باشد، اما این مورد باعث نشد که بلکبری از ایده‌ی خود دست بردارد.

ظاهرا بخش SecuSmart بلک‌بری در یک همکاری مشترک با کمپانی سرشناس IBM، شروع به کار روی پروژه‌ی SecuTablet نموده‌اند. این پروژه یک نسخه فوق‌العاده حفاظت‌شده و امن از تبلت Galaxy Tab S 10.5 کمپانی سامسونگ است که به سفارش خود سامسونگ تولید می‌شود.

بنا به گزارشات، این دستگاه شامل بسته‌های امنیتی است که در عین وجود امکان استفاده از برنامه‌های شخصی در حالت عادی، از رسیدن اطلاعات حساس به دست افراد نادرست نیز جلوگیری می‌کند.

این محصول بلک‌بری در نوع خود منحصر به فرد بوده و شاید شما در هیچ فروشگاهی نتوانید آن را پیدا کنید (حتی با قیمت 2380 دلار‌ی‌اش). اما دولت آلمان در حال آزمایش نکات جزئی است که ممکن است در این زمینه مورد توجه باشد و سپس بصورت عمومی در دسترس قرار گرد. این یک فرصت عالی است تا بلک‌بری در صدد جبران مشکلات نسل قبلی محصول جدیدش برآید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال