انتشار تصاویری منتسب به بلک‌بری Vienna؛ دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری

شرکت بلک‌بری بعد از این که با کاهش شدیدی در گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل بلک‌بری رو‌به‌رو شد تصمیم گرفت تا اولین گوشی اندرویدی خود را به نام Priv معرفی و عرضه کند. گویا این گوشی اندرویدی از شرکت پرسابقه‌ی بلک‌بری با استقبال گرمی از کاربران روبه‌رو شده و باتوجه به فروش خوب اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری […]

شرکت بلک‌بری بعد از این که با کاهش شدیدی در گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل بلک‌بری رو‌به‌رو شد تصمیم گرفت تا اولین گوشی اندرویدی خود را به نام Priv معرفی و عرضه کند. گویا این گوشی اندرویدی از شرکت پرسابقه‌ی بلک‌بری با استقبال گرمی از کاربران روبه‌رو شده و باتوجه به فروش خوب اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری تا تنور داغ است این شرکت تصمیم گرفته تا دومین گوشی خود را تحت عنوان Blackberry Vienna معرفی کند.

با توجه به رندرهای منتشر شده از این گوشی می‌توان به این نکته پی برد که بلک‌بری Vienna دارای کیبورد معروف QWERTY خواهد بود. این بار این گوشی کشویی نبوده و بلک‌بری تصمیم گرفته تا کیبورد سنتی خود را در جلوی نمایشگر گوشی قرار دهد که این کار طبیعتا باعث کاهش سایز صفحه نمایش گوشی خواهد شد. البته سخت بتوان در مورد تصاویر نظر داد چرا که این تصاویر تنها رندرهای منتشر شده هستند اما می‌توان گفت که سایز کیبورد این گوشی با اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری یکی خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم ممکن است بلک‌بری تا تایید نهایی محصول، تغییراتی را در ظاهر گوشی به وجود آورد. پس نمی‌توان با قاطعیت در مورد رندرهای منتشر شده صحبتی کرد. علاوه‌ بر این هنوز مشخصات فنی گوشی نیز فاش نشده و در مورد مشخصات فنی گوشی هم نمی‌توان به طور قطعی اظهار نظر کرد. بهتر است صبر کنیم تا ببینیم گوشی بعدی بلک‌بری پس از معرفی رسمی می‌تواند بار دیگر مورد استقبال دوست‌داران اندروید قرار بگیرد یا خیر؟ شما چه انتظاراتی از این شرکت کانادایی دارید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال