شرکت‌های امنیتی بلاک چین در مورد کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ هشدار دادند

شرکت‌های امنیتی حوزه بلاک چین اعلام کردند ممکن است در سال ۲۰۲۴ کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گریبانگیر سرمایه‌گذاران کریپتو شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌های امنیتی معتقدند سارقان رمز ارز در سال آینده با کمک هوش مصنوعی می‌توانند کلاهبرداری‌های دقیق‌تر و موفق‌تری را انجام دهند. در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ خبرهای […]

شرکت‌های امنیتی حوزه بلاک چین اعلام کردند ممکن است در سال ۲۰۲۴ کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گریبانگیر سرمایه‌گذاران کریپتو شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌های امنیتی معتقدند سارقان رمز ارز در سال آینده با کمک هوش مصنوعی می‌توانند کلاهبرداری‌های دقیق‌تر و موفق‌تری را انجام دهند. در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ خبرهای بسیاری در مورد کلاهبرداری‌های حوزه رمز ارز و کریپتو منتشر شده است که نشان می‌دهد این هکرها تنها در سال ۲۰۲۳ موفق به سرقت ۲ میلیارد دلار رمز ارز شده‌اند.

شرکت‌های امنیتی بلاک چین در مورد کلاهبرداری‌های پیچیده و فیشینگ و همچنین آسیب پذیری‌های مربوط به قراردادهای هوشمند به سرمایه‌گذاران کریپتو هشدار دادند. کلاهبرداری‌های فیشینگ مبتنی بر هوش مصنوعی و سو استفاده‌ها و آسیب‌پذیری‌های مربوط به آن می‌تواند از بزرگترین تهدیدهای پروژه‌های رمز ارز و سرمایه‌گذاران محسوب شود.

یکی از تحلیلگران بلاک چین به نام جسی لوکلر اعلام کرد کلاهبرداری‌های حوزه کریپتو اکنون بسیار پیشرفته‌تر شده و فناوری هوش مصنوعی نیز باعث شده است تا هکرها حملات سایبری خود را به صورت پیشرفته‌تر دنبال کنند. این تحلیلگر معتقد است حملات فیشینگ در سال آینده پیچیده‌تر شده و از اینرو کاربران باید بیشتر از قبل مراقب باشند. به گفته وی استفاده از هوش مصنوعی مولد می‌تواند شرایط را بدتر کرده و به هکرها امکان استفاده از عملیات‌های خودکار و راحت‌تر را خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال