بلومبرگ از تمرکز اپل روی ساخت یک موتور جستجو برای اپ استور و دیگر محصولات خبر داد

بلومبرگ در گزارش جدید اعلام کرد اپل قصد دارد یک موتور جستجوی جدید در اپ استور و دیگر اپلیکیشن‌های خود ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد اپل برنامه‌های جدیدی برای ارتقای قابلیت جستجو در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود دارد. طبق گفته مارک گرمن، در حال حاضر […]

بلومبرگ در گزارش جدید اعلام کرد اپل قصد دارد یک موتور جستجوی جدید در اپ استور و دیگر اپلیکیشن‌های خود ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد اپل برنامه‌های جدیدی برای ارتقای قابلیت جستجو در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود دارد. طبق گفته مارک گرمن، در حال حاضر مدیر سابق گوگل و مدیر کنونی اپل در حال کار روی یک موتور جستجوی جدید است.

این موتور جستجو که توسط کارکنان اپل پگاسوس نام گرفته است در iOS و مک او اس به کار گرفته خواهد شد. همچنین احتمالاً اپل با هدف بهبود قابلیت‌های این موتور جستجو از ابزارهای هوش مصنوعی مولد نیز در آن استفاده خواهد کرد.

به گفته گرمن با وجود موفقیت اسپات لایت و همچنین موتور جستجوی اپلیکیشن‌های اپل نسبت به گوگل، رقابتی به نام تجارت بزرگ در زمینه تبلیغات در اپ استور جریان داشته و اپل مطمئن است میتواند به راحتی موتور جستجوی خود را راه اندازی کند.

البته هنوز اپل در این مورد چیزی منتشر نکرده و اطلاعات منتشر شده نیز مورد تایید این شرکت قرار نگرفته است. مشخص نیست واقعاً اپل قصد دارد چنین برنامه‌ای را اجرا کند یا خیر. پیش از این ادی کیو یکی از مدیران ارشد اپل در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این شرکت به ساخت موتور جستجوی اختصاصی نیاز ندارد.

گزارش بلومبرگ در حالی منتشر شده است که سیاست‌های انحصار طلبانه گوگل همچنان ادامه داشته دادگاه بزرگ وزارت دادگستری آمریکا علیه این سیاست‌ها در حال برگزاری است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال