کانن دوربین کامپکت سوپر زوم پاورشات SX620 HS را معرفی کرد

دوربین‌های کامپکت از این جهت بسیار پرطرفدار هستند که به سادگی در درون جیب قرار گرفته و قابلیت حمل ساده دارند و به همین علت هم در هنگام رفتن به سفر یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به حساب می‌آیند. در مقابل این دسته از دوربین‌ها، سری دوربین‌هایی با بدنه بزرگ‌تر و بدون آینه یا DSLRها قرار […]

دوربین‌های کامپکت از این جهت بسیار پرطرفدار هستند که به سادگی در درون جیب قرار گرفته و قابلیت حمل ساده دارند و به همین علت هم در هنگام رفتن به سفر یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به حساب می‌آیند. در مقابل این دسته از دوربین‌ها، سری دوربین‌هایی با بدنه بزرگ‌تر و بدون آینه یا DSLRها قرار می‌گیرند که برای حمل آنها به همراه لنز و دیگر لوازم جانبی، حتما می‌بایست از کیفی مجزا استفاده نمایید. با تمام این وجود اگر به دنبال خریداری یک دوربین کامپکت و جمع و جور مناسب هستید، شرکت کنون به تازگی از یک دوربین در این سری رونمایی به عمل آورده است. شاید این مورد بتواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

این محصول جدید، یک دوربین سوپر زوم به حساب می‌آید. به آن معنا است که با استفاده از این دوربین و لنز توانای آن می‌توانید بر روی سوژه‌هایی که فاصله بسیار زیادی از شما دارند نیز فوکوس درستی و مناسبی انجام داده و از این رو بزرگنمایی مورد رضایتی را بدست آورید. در عین حال می‌توانید از ویژگی‌های حالت واید آن نیز بهره‌گیری نمایید. لنز غیر قابل تعویض این دوربین دارای قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 25 برابر است (فاصله‌های کانونی 25 تا 625 میلی‌متر) و از طرفی از ویژگی لرزشگیر تصویر نیز برخوردار می‌باشد و از این رو عکاس می‌توانید در هنگام بزرگنمایی‌های زیاد، تصاویری با کمترین لرزش و تار شدگی ممکن به ثبت برساند.

این دوربین از نظر مشخصات فنی دارای یک حسگر 20.2 مگاپیکسلی از نوع CMOS است. علاوه بر آن پردازشگر انحصاری شرکت کنون با نام +DIGIC 4 به ثبت هر چه بهتر تصاویر کمک خواهد کرد. این دوربین قادر است در بهترین حالت با دقت فول اچ‌دی به ضبط فیلم پرداخته و از طرفی دارای نمایشگری با ابعاد 3.0 اینچ نیز می‌باشد. از نظر قابلیت‌های ارتباطی این دوربین از وای‌فای داخلی و همچنین NFC برخوردار بوده و کاربر از این دو طریق می‌توانید به سادگی به صورت بی‌‌سیم تصاویر خود را به دستگاه‌های دیگر انتقال داده و سریعا آنها را به اشتراک بگذارد.

این دوربین در نسخه‌های مختلف رنگی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. از طرفی قیمت نهایی آن برابر با 280 دلار خواهد بود. کسانی که قصد خرید و عکاسی با این دوربین را داشته باشند بهتر است بدانند که این دوربین اواخر همین ماه میلادی آماده فروش جهانی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال