کانن سری جدید دوربین‌های DSLR‌ خود را به همراه 6D Mark II در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد

به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی کانن در سال 2017، خبر خوشی را برای بازار دوربین‌های دیجیتال داشته باشد. در واقع علاوه بر نسخه جدید دوربین فول فریم سطح مبتدی EOS 6D، براساس خبرها و شایعات منتشر شده قرار است این شرکت از یک دوربین EOS دیگر نیز رونمایی به عمل آورد. این سری از گزارشات که توسط […]

به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی کانن در سال 2017، خبر خوشی را برای بازار دوربین‌های دیجیتال داشته باشد. در واقع علاوه بر نسخه جدید دوربین فول فریم سطح مبتدی EOS 6D، براساس خبرها و شایعات منتشر شده قرار است این شرکت از یک دوربین EOS دیگر نیز رونمایی به عمل آورد.

این سری از گزارشات که توسط وب‌سایت Canon Rumors منتشر شده این طور اذعان می‌دارد که هر دو این خبرها از یک منبع مشابه به دست آنها رسیده است. خبر اول آنها مربوط به این موضوع می‌شود که دوربین جدید از سری EOS 6D با نام 6D Mark II کانن، قرار خواهد بود در سال 2016 معرفی شود. البته به احتمال بسیار زیاد این فرضیه رد خواهد شد. از طرفی فرضیه دیگری نیز وجود دارد و آن هم این بوده که ممکن است نسخه دوم دوربین 6D به همراه همان حسگر فول‌ فریم، در سال 2017 به بازارهای فروش عرضه شود.

اما تا به اینجای کار، به خبر مهم اشاره نشده است. خبری جالبی که می‌بایست بیشتر در مورد آن بدانید مربوط به احتمال عرضه دوربینی از خانواده‌ جدید DSLR ‌های EOS شرکت کانن است. این دوربین جدید، نسخه‌ای رسمی از مدل اولیه دوربین‌هایی که قبلا تصاویر آنها فاش شده بود نخواهد بود و در حقیقت نگارشی از سری DSLR‌های EOS این شرکت ژاپنی خواهد بود که تا به امروز نظیر آن را در خط تولید این کمپانی ندیده بودیم.

هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد زمان معرفی این دوربین جدید وجود ندارد. از طرفی هنوز بهتر است این مورد آخر را با کمی تلخی مزه شایعه سپری نمایید زیرا ممکن است هیچ گاه شاهد معرفی و رونمایی از این دوربین جدید نباشیم. در هر صورت بهتر است تا انتشار خبرها و شایعات جدید در این زمینه منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال