CF-LX3، سری جدید نوت بوک های پاناسونیک و سبک ترین نوت بوک جهان!

Toughbook سری خاصی از نوت بوک های شرکت پاناسونیک می باشد که برای اولین بار در سال 1997 معرفی شد. این نوت بوک ها، دارای توان مصرفی بسیار بالا و بدنه ی محکمی هستند که از ظرافت آنها میکاهد، اما CF-LX3 با تغییرات گسترده ای وارد بازار شده است. CF-LX3 دارای بدنه ای محکم و ظریف […]

Toughbook سری خاصی از نوت بوک های شرکت پاناسونیک می باشد که برای اولین بار در سال 1997 معرفی شد. این نوت بوک ها، دارای توان مصرفی بسیار بالا و بدنه ی محکمی هستند که از ظرافت آنها میکاهد، اما CF-LX3 با تغییرات گسترده ای وارد بازار شده است.

CF-LX3 دارای بدنه ای محکم و ظریف تر از نسخه های قبلی و باتری ای قدرتمند که می تواند 14 ساعت به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، می باشد. اما مهم ترین ویژگی این نوت بوک، وزن آن است. در این رابطه باید بگوییم که وزن این نوت بوک تنها 1.26 کیلوگرم می باشد که می توان آن را سبک ترین نوت بوک جهان تصور کرد، نوت بوکی که در عین حال، تمامی قابلیت های یک Toughbook را نیز دارا می باشد.

بر روی Toughbook CF-LX3، یک عدد ویندوز 8.1 نسخه ی حرفه ای 64 بیتی نصب شده است که می تواند با سرعت قابل توجه خود، از تمام توان پردازنده ی Intel Core i5-4310U که بر روی آن قرار گرفته است، بهره ببرد. فرکانس این پردازنده در حالت تا 3.0 گیگاهرتز نیز بالا می رود. رم این نوت بوک، 4 گیگابایت خواهد بود و حافظه ی جامد 128 گیگابایتی آن، سرعت بی نظیری را برای این نوت بوک به همراه خواهد آورد.

CF-LX3 دارای یک باتری توانمند می باشد که می تواند 14 ساعت دوام آورد و دقیقا برای کسانی طراحی شده است که استفاده ی مدام از نوت بوک خود دارند. اما این نوت بوک در عرض 3 ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد و به خوبی می تواند برق مورد نیاز صفحه ی فول اچ دی با وضوح تصویری 1920×1080 این صفحه را تامین کند.

اما شاید قیمت این نوت بوک کمی بالا باشد. علاقه مندان به سبک ترین نوت بوک جهان می توانند با 1379 یورو آن را به دست آورند!

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال