چت بات ChatGPT اکنون با قابلیت وبگردی امکان دسترسی به اطلاعات وب را دارا است

پیش از این چتبات ChatGPT تنها میتوانست داده‌های پیش از سال ۱۴۰۰ را در اختیار داشته باشد. اما اکنون با اضافه شدن قابلیت وب گردی به این چت بات امکان جستجو در اینترنت برای این فناوری فراهم شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI در بیانیه اخیر خود اعلام کرد […]

پیش از این چتبات ChatGPT تنها میتوانست داده‌های پیش از سال ۱۴۰۰ را در اختیار داشته باشد. اما اکنون با اضافه شدن قابلیت وب گردی به این چت بات امکان جستجو در اینترنت برای این فناوری فراهم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI در بیانیه اخیر خود اعلام کرد چت بات ChatGPT اکنون می‌تواند در اینترنت جستجو کرده و بدین طریق به سوال‌های کاربران با شیوه مناسب‌تری پاسخ دهد. در گزارش منتشر شده توسط رویترز آمده است این چت بات تاکنون تنها به داده‌های پیش از سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی داشته است. ما اکنون در نسخه‌های جدید اطلاعات به روز نیز به کاربران ارائه خواهد شد.

در حال حاضر تنها کاربران سرویس های Plus و Enterprise می توانند به نسخه جدید دسترسی پیدا کنند. بنابراین کاربران نسخه رایگان در حال حاضر تغییراتی را مشاهده نخواهند کرد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود اکنون چت بات  ChatGPT امکان انجام مکالمه صوتی و همچنین درک تصاویر را خواهد داشت. این شرکت با حمایت مایکروسافت به توسعه این چت بات ادامه می دهد. از طرفی ویژگی های این چت بات در حال حاضر در بسیاری از سرویس های مایکروسافت نیز دیده میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال