تصاویر و مشخصات جدیدی از گوشی Priv بلک‌بری منتشر شد

شکی در این مسئله وجود ندارد که گوشی بلک‌بری Priv که در واقع اولین گوشی اندرویدی این شرکت است، یکی از پر حاشیه‌ترین دستگاه‌های 3 ماه گذشته بوده که اخبار و گزارشات متعددی پیرامون آن منتشر شده و کاربران زیادی هم انتظار آمدنش را می‌کشند. به‌تازگی مجدداً تصاویر دیگری از مدل پیش از تولید این […]

شکی در این مسئله وجود ندارد که گوشی بلک‌بری Priv که در واقع اولین گوشی اندرویدی این شرکت است، یکی از پر حاشیه‌ترین دستگاه‌های 3 ماه گذشته بوده که اخبار و گزارشات متعددی پیرامون آن منتشر شده و کاربران زیادی هم انتظار آمدنش را می‌کشند. به‌تازگی مجدداً تصاویر دیگری از مدل پیش از تولید این گوشی پرسروصدا منتشر شده که آن را از زوایای مختلف به خوبی نشان می‌دهد. در همین حال مشخصات سخت‌افزاری بلک‌بری Priv هم طی لیستی به بیرون درز کرده که البته با آنچه که پیش از این در مورد مشخصه‌‌های این گوشی شنیده بودیم، تفاوت چندانی ندارد.

بر اساس این گزارش، گوشی Priv بلک‌بری از یک صفحه‌نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل و غلظت تصویر 544 پیکسل در هر اینچ برخوردار خواهد که بر همین اساس انتظار داریم این صفحه‌نمایش تصاویر را به‌صورت واضح، شارپ و با کنتراست بالا نمایش دهد. قلب تپنده این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 808 مجهز به پردازنده 6 هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 418 و 3 گیگابایت حافظه رم، تشکیل می‌دهند.

Latest-pictures-of-the-BlackBerry-Priv

حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت بوده که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت نیز توسط کارت حافظه میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا است.

این گوشی کانادایی تبار از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی Schneider-Kreuznach با سنسور 18 مگاپیکسلی مجهز به سیستم تثبیت‌کننده تصویر نوری OIS به همراه فلاش ال‌ای‌دی دوگانه بهره می‌برد که بر همین اساس انتظار داریم تجربه عکاسی خوب و ایده‌آلی را برای کاربران خود رقم زده و تصاویر خوب و با کیفیتی را به ثبت برساند.

گوشی Priv بلک‌بری توانسته در AnTuTu امتیاز 46000 را کسب کرده که پایین‌تر از استاندارد گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی است. با این حال به‌خاطر داشته باشید، همان‌طور که عنوان کردیم این یک مدل پیش از تولید است و ممکن است قبل از رونمایی رسمی، بلک‌بری تغییراتی را در مشخصه‌های آن ایجاد کند.