خودروی بدون‌راننده Chevrolet FNR در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد

امسال خودروهای زیادی در نمایشگاه خودرو شانگهای (Shangai Motor Show) معرفی شدند که البته یکی از این خودروها، سورپرایزی ویژه برای مهمانان به حساب می‌آمد. جذاب‌ترین خودرویی که امسال معرفی شد، اتومبیل بدون سرنشین Chevrolet FNR بود و اینطور که از تصاویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که سازندگان برای طراحی FNR از فیلم‌های علمی-تخیلی کمک گرفته‌اند! این‌بار […]

امسال خودروهای زیادی در نمایشگاه خودرو شانگهای (Shangai Motor Show) معرفی شدند که البته یکی از این خودروها، سورپرایزی ویژه برای مهمانان به حساب می‌آمد. جذاب‌ترین خودرویی که امسال معرفی شد، اتومبیل بدون سرنشین Chevrolet FNR بود و اینطور که از تصاویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که سازندگان برای طراحی FNR از فیلم‌های علمی-تخیلی کمک گرفته‌اند!

این‌بار ما با خودرویی بسیار پیشرفته روبه‌رو هستیم، خودرویی با سیستم شارژ وایرلس (بدون سیم) که طراحی آن، مربوط به آینده بوده و همانند یک کپسول ساخته شده است. این خوردوی بدون‌سرنشین از چراغ‌هایی با تکنولوژی لیزر کریستال در عقب و جلو بهره برده و چرخ‌های آن نیز مغناطیسی هستند و سبب شده‌اند که با محصولی بی‌همتا روبه‌رو باشیم. شاید به درب‌ها و مدل باز شدن آنها نیز توجه کرده باشید، باید بدانید که سازندگان در این مورد از سنجاقک‌ها الهام گرفته‌ و مدل باز شدن درهای این خودرو را با دقت فراوانی طراحی کرده‌اند تا خودرویی کاملا متفاوت پیش روی ما باشد.

Chevrolet FNR Concept Car Debuts In Shanghai 2

سازندگان در طراحی این خوردو از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود بهره برده‌اند که نمونه‌ی آنها را تنها در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده‌اید. مهندسین شرکت شورلت رادارهایی را در سقف این خودرو قرار داده‌اند که با اسکن کردن محیط اطراف، شرایط را برای حرکت خودکار مهیا می‌کنند و تقریبا هر چیزی را که در اطراف آنها باشد، شناسایی می‌کنند.

رانندگان از دو دستیار صوتی در این خودرو کمک خواهند گرفت که یکی از آنها، Chevy Intelligent Assistant یا دستیار هوشمند Chevy و دیگری، “دستیار شخصی” یا “Personal Assistant” که در مسیریابی شما را کمک خواهد کرد، نام دارند.

Chevrolet FNR Concept Car Debuts In Shanghai 3

همانطور که مشاهده می‌کنید، شرکت آمریکایی Chevrolet محصولی کاملا مفهومی و متفاوت را معرفی کرده که هنوز اطلاعات زیادی را از آن به اشتراک نگذاشته، اما آیا Chevrolet FNR می‌تواند رقیب خود، Mercedes Benz F-015 را مغلوب خود کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال