رونمایی Colorful از دو نسخه‌ی جدید از کارت گرافیک GTX 950

به تازگی شرکت Colorful از دو نسخه‌ی جدید از کارت گرافیک میان‌رده و قدرتمند GTX 950 و iGame 950-2GD5 Ymir-U رونمایی نموده که می‌تواند گیمرهایی که توان اقتصادی پایین‌تری را دارند، سوی خود بکشاند. هر دو این کارت‌ها به نسل دوم کارت‌های گرافیک Maxwell انویدیا مجهز هستند و این یعنی در کنار مصرف برق بسیار پایین نسبت […]

به تازگی شرکت Colorful از دو نسخه‌ی جدید از کارت گرافیک میان‌رده و قدرتمند GTX 950 و iGame 950-2GD5 Ymir-U رونمایی نموده که می‌تواند گیمرهایی که توان اقتصادی پایین‌تری را دارند، سوی خود بکشاند. هر دو این کارت‌ها به نسل دوم کارت‌های گرافیک Maxwell انویدیا مجهز هستند و این یعنی در کنار مصرف برق بسیار پایین نسبت به گذشته، همچنان هم شاهد قدرت و عملکرد بسیار خوب این محصولات خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید شرکت Colorful برند iGame را برای محصولات مخصوص بازی خود در نظر گرفته، کارت گرافیک iGame 950-2GD5 Ymir-U نیز آخرین عضو از خانواده‌ی iGame این شرکت می‌باشد از تکنولوژی‌های بسیار خوب و انقلابی این شرکت در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای نیز پشتیبانی می‌نماید که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. اما باید بگوییم که این کارت گرافیک می‌تواند انتخابی فوق‌العاده برای افرادی باشد که می‌خواهند سیستم خود را ارتقاء داده و از محصولی به‌روز و قدرتمند استفاده نمایند.

Colorful Launches New GeForce GTX 950 Graphics Cards 3 Colorful Launches New GeForce GTX 950 Graphics Cards 2

اما چیزی که سبب شده تا کارت گرافیک iGame 950-2GD5 Ymir-U و به صورت کلی تمامی اعضای خانواده‌ی کارت‌های گرافیک iGame تا این اندازه در میان گیمرها محبوب باشد، این است که سازندگان از اجزای بسیار با کیفیت در ساخت این کارت گرافیک استفاده نموده‌اند و عملکرد کارت گرافیک را نسبت به نسخه‌های رایج بازار تا حد زیادی افزایش داده‌اند.

کارت‌های گرافیک جدید شرکت کالرفول با بهره‌گیری از حافظه‌های پر سرعت GDDR5، به تکنولوژی Silver Plating Technology به منظور افزایش پایداری کارت گرافیک مجهز شده و از PCB (مدار صفحه چاپی – بورد) اختصاصی محصولات سری iGame با نام Pure-Power Inductance (به اختصار: PPI) برای هر چه بیشتر شدن پایداری استفاده می‌نمایند. در واقع مهندسین کالرفول سعی داشته‌اند تا از تکنولوژی‌های مختلفی برای افزایش پایداری کلی این کارت استفاده نمایند که نتیجه‌ی آن نیز کاملا رضایت‌بخش بوده است. علاوه بر افزایش قدرت، حالا ما شاهد کاهش گرمای تولید شده و مدارهای مغناطیسی تولید شده در سطح بورد این کارت گرافیک نیز هستیم.

البته این تمام تلاش مهندسین نبوده و محصول جدید شرکت کالرفول از خنک‌کننده‌هایی با طراحی اختصاصی خود که به Bio-Shark مشهور هستند، استفاده کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن، سیستم خنک‌کنندگی کارت نسبت به نسخه‌ی مرجع تا 30 درصد بهتر عمل می‌کند. به کارگیری ماژول‌های ضد غبار نیز باعث شده تا کاربران از اینکه کارت گرافیک آنها در برابر گرد و غبار ایمن است، مطمئن باشند. علاوه بر این، این کارت گرافیک از سیستمی بسیار قدرتمند برای خنک کردن کارت گرافیک هنگامی که دمای کارت گرافیک کمتر از 59 درجه باشد نیز استفاده می‌نماید که می‌تواند کارت را خنک‌تر از همیشه نیز نگاه دارد.

در مورد افزایش عملکرد و توانایی پردازشی، مهندسین این شرکت تلاش کرده‌اند تا به کمک نرم‌افزاری اختصاصی خود، کارت گرافیک را تنها با زدن یک دکمه اورکلاک کنند. در این حالت حتی اگر کاربران دانشی در مورد اورکلاک نیز نداشته باشند، به خوبی می‌توانند از کلاک هسته‌ و سرعت حافظه که اورکلاک شده، در بازی‌ها بهره‌مند گردند.

در مورد نسخه‌ی غیر گیمینگ این کارت گرافیک نیز مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که کارت Colorful 950-2GD5 نیز از نسل دوم معماری Maxwell به کاهش کمتر مصرف برق در کنار افزایش قدرت و همچنین فن‌های قدرتمند Bio-Shark استفاده می‌نماید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به دیگر مشخصات فنی این کارت‌های گرافیک داشته باشید:

48a

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال