رونمایی Colorful از کارت گرافیک گیمینگ GTX 980 Ti iGame KUDAN

معرفی شدن کارت گرافیک GTX 980 Ti توسط انویدیا باعث شده تا کاربران بسیار زیادی به خریدن این محصول روی آورند. شرکت‌های مختلف نیز همواره تلاش دارند تا با معرفی محصولاتی بر پایه این کارت، فروش خود را افزایش داده و توانایی و نبوغ مهندسی خویش را به رخ بکشند. کارت گرافیک جدید GTX 980 Ti […]

معرفی شدن کارت گرافیک GTX 980 Ti توسط انویدیا باعث شده تا کاربران بسیار زیادی به خریدن این محصول روی آورند. شرکت‌های مختلف نیز همواره تلاش دارند تا با معرفی محصولاتی بر پایه این کارت، فروش خود را افزایش داده و توانایی و نبوغ مهندسی خویش را به رخ بکشند.

کارت گرافیک جدید GTX 980 Ti iGame KUDAN که شرکت بزرگ Colorful آن را معرفی نموده از سیستم خنک‌کنندگی هیبریدی بسیار خوبی بهره می‌برد که در آن یک هیت‌سینک بسیار قدرتمند گرما را جذب و به کمک سیستم خنک‌کنندگی آبی، گرما را از طریق 5 لوله‌ی انتقال حرارت به بیرون منتقل می‌نماید. توانایی بالای مهندسین شرکت کالرفول باعث شده تا در این قسمت هیچ‌گونه انرژی اتلاف نگردد و گرما نیز بدون کوچک‌ترین مشکلی به بیرون هدایت شود. همچنین بررسی کامل عملکرد کارت گرافیک و تحت نظر بودن آن توسط سیستمی هوشمند باعث شده تا سیستم خنک‌کنندگی آبی بتواند عملکرد مناسب‌تری داشته باشد.

cid_image017_jpg@01d19994

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که این سیستم خنک‌کننده دارد، امکان اتصال بلاک‌های اختصاصی توسط خود کاربران نیز می‌باشد که می‌توانند این سیستم را تا حد زیادی توسعه بخشند.

اما در بخش‌های دیگر این کارت گرافیک امکانات بسیار زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آنها قدرت بالایی به سیستم خود بخشند. کلاک هسته کارت گرافیک GTX 980 Ti به صورت کارخانه‌ای بر روی 1000 مگاهرتز قرار دارد که در حالت بوست به 1076 مگاهرتز می‌رسد. اما مهندسین کالرفول تلاش داشته‌اند تا با رساندن آن به 1203 مگاهرتز در حالت استاندارد، با فشردن کلید Press the Overclocking Key، میزان آن را به 1304 مگاهرتز افزایش داده و قدرتی بسیار بالا را پیش روی کاربران قرار دهند.

در کنار این موضوع مهندسین این شرکت با به کارگیری تکنولوژی Silver Plating Technology، پایداری بورد اصلی را تا دو برابر بورد استانداردی که انویدیا معرفی کرده، افزایش داده‌اند. در واقع بورد اصلی انویدیا از جنس مس بوده و بوردی که مهندسین کالرفول طراحی نموده‌اند از جنس آبکاری‌شده نقره می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا پایداری بورد تا حد قابل توجهی افزایش پیدا نماید. علاوه بر این، خود محصولات سری iGame شرکت کالرفول با به کارگیری و مجهز شدن به با کیفیت‌ترین قطعات به کار رفته در خود، می‌توانند پایداری بسیار بالایی را در استفاده‌های طولانی مدت و همچنین گرمای بالا، داشته باشند.

cid_image015_jpg@01d19994

در نهایت باید اشاره کنیم که کارت گرافیک GTX 980 Ti iGame KUDAN می‌تواند با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، یکی از بهترین محصولات بازار برای گیمرها و افرادی باشد که می‌خواهند بازی‌های رایانه‌ای را بدون کوچکترین مشکلی اجرا نمایند. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این کارت گرافیک را مشاهده نمایید:

1461147473755

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال