محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی از اردیبهشت ماه توسط اینستاگرام برچسب گذاری می‌شوند

محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی با برچسب مید ویت air منتشر خواهند شد. با این ابتکار به جای حذف این محتواهای محبوب انتشار آنها با زمینه جدید امکان‌پذیر می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود برچسب گذاری محتواهای آپلود شده در فیسبوک اینستاگرام و تردز […]

محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی با برچسب مید ویت air منتشر خواهند شد. با این ابتکار به جای حذف این محتواهای محبوب انتشار آنها با زمینه جدید امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود برچسب گذاری محتواهای آپلود شده در فیسبوک اینستاگرام و تردز با استفاده از هوش مصنوعی به زودی آغاز می‌شود. اکنون این شرکت خط مشی خود را درباره محتواهای تولید شده توسط فناوری به روز رسانی کرده و قصد دارد از اردیبهشت ماه این محتواها را با برچسب Made with AI مشخص کند. قرار است این سیاست برای محتواهای فیسبوک اینستاگرام و تردز عملی شود.

طبق اعلام رسمی شرکت متا با توجه به خط مشی فعلی آن طیف محتواهای هوش مصنوعی با وسعت بیشتری اعم از صوت عکس و ویدیو برچسب گذاری خواهند شد. این اقدام یا توسط خود کاربر و یا متا با توجه به شاخص‌های استاندارد صنعت هوش مصنوعی برای شناسایی محتوا انجام می‌شود.

سیاست‌های مربوط به متا درباره هوش مصنوعی از ۳ الی ۴ سال پیش آغاز شده بود. این سیاست ها از انتشار ویدیوهای ساخته شده با هوش مصنوعی و یا دستکاری شده وسط دیپ فیک جلوگیری می‌کند. در حال حاضر این سیاست‌ها محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی مولد را پوشش نخواهد داد. متا از ۴ سال گذشته تاکنون کاربران انواع دیگری از محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را ایجاد کردند البته این فناوری نیز در حال رشد بوده است بنابراین خط مش‌های این شرکت نیز باید به روز رسانی شوند.

اکنون در خط مشی جدید خود به جای حذف محتواهای تولید شده با فناوری هوش مصنوعی تنها با اضافه کردن برچسب روی آنها در واقع شرایطی را برای انتشار این محتواهای محبوب فراهم کرده است. البته محتواهای ضدقانونی از قبیل ویدیوهای آزار و اذیت و منع رای دادن همچنان حذف خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال