اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot جلسات کاری تیمز را بهبود می‌بخشد

مایکروسافت اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot را با هدف بهبود جلسات کاری تیمز با کمک قابلیت‌هایی نظیر یادداشت برداری از جلسات کاری رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تغییرات جدید برای Copilotشاهد تعامل و مشارکت بیشتر این چت بات هوش مصنوعی در جلسات تیمز خواهیم بود. همچنین این چت بات […]

مایکروسافت اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot را با هدف بهبود جلسات کاری تیمز با کمک قابلیت‌هایی نظیر یادداشت برداری از جلسات کاری رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تغییرات جدید برای Copilotشاهد تعامل و مشارکت بیشتر این چت بات هوش مصنوعی در جلسات تیمز خواهیم بود. همچنین این چت بات همانند یک کمک کننده سازمانی میتواند در برنامه‌های آفیس از قبیل تیمز پاورپوینت و Outlook حضور داشته باشد.

اولین آپدیت Copilot شامل انعطاف پذیری بیشتری برای خروجی چت بات خواهد بود. بنابراین کاربران می‌توانند نتایج ارائه شده را با دستورالعمل‌هایی تغییر داده و مطابق با میل شخصی خود قالب‌بندی و سبک آن را نیز عوض کنند.

مایکروسافت برای نحوه عملکرد Copilot در تیمز تغییراتی را ارائه کرده که در سال آینده می‌توان به آنها دسترسی داشت. در تغییرات جدید Copilot امکان یادداشت برداری از جلسات را خواهد داشت و می‌تواند آن را با دیگر شرکت کنندگان نیز به اشتراک بگذارد. دیگر تغییرات ات می‌توان به دستور کد اشاره کرد که با کمک آن می‌توان یادداشت‌های تهیه شده را تنها برای یک شخص ارسال کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال