فوتبالیست معروف، کریستین رونالدو سفیر جهانی برند Nubia می‌شود

شرکت ZTE که این روزها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی چینی به حساب می‌آید، در سال‌های اخیر موفق شده با عرضه کرد گوشی‌های هوشمند قدرتمند سری Nubia، به جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران چینی دست پیدا کند. هر چند محصولات سری Nubia تنها برای کاربران کشور چین عرضه می‌شوند، مدیران این شرکت قصد دارند […]

شرکت ZTE که این روزها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی چینی به حساب می‌آید، در سال‌های اخیر موفق شده با عرضه کرد گوشی‌های هوشمند قدرتمند سری Nubia، به جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران چینی دست پیدا کند. هر چند محصولات سری Nubia تنها برای کاربران کشور چین عرضه می‌شوند، مدیران این شرکت قصد دارند تا با گسترش دادن فعالیت‌های خود عرضه نمودن این گوشی‌های هوشمند را در دیگر کشورهای دنیا آغاز کرده و به صورت جدی‌تر وارد عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند گردند.

به همین جهت آن‌ها نیازمند محلی مناسب برای عرضه کردن محصولات خود بوده و باید بتوانند به بهترین شکل ممکن نیز کارهای بازاریابی را انجام دهند. شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود نشان می‌داد که این شرکت در حال مذاکره با یکی از افراد سرشناس به منظور تبلیغ کردن برند آن‌ها بوده اما نام این فرد مشخص نشده بود. تا اینکه این شرکت تصویری رسمی را منتشر و اعلام کرد که یکی از برترین فوتبالیست‌های دنیا، کریستینو رونالدو، به عنوان سفر جهانی برند Nubia انتخاب شده است.

Cristiano-Ronaldo-Nubia-brand-ambassador_2

تاریخی که در بخش پایینی این عکس قرار دارد نیز تاریخ روز گذشته یعنی 20 می را نشان می‌دهد. هر چند، هنوز مشخص نیست که این شرکت قصد دارد تا محصولات خود را در سال جاری عرضه نموده و یا می‌خواهد فعالیت‌های خود را در سال آینده گسترش دهد یا نه. همچنین باید اشاره داشته باشیم که هیچ‌گاه این شرکت حجم پول زیادی را برای مذاکره با ستاره تیم رئال مادرید، تنها به منظور گسترش دادن فعالیت‌ها در خود کشور چین، پرداخت نخواهد کرد و بی‌شک مدیران ZTE برنامه‌های زیادی برای این موضوع دارند.

پیشتر این شرکت گوشی‌هوشمند Nubia Z11 Mini را وارد بازار نموده و حالا قصد دارد گوشی‌های Nubia Z11 و Nubia Z11 Max را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. پیش‌تر نیز اطلاعات این محصولات در گزارش TENAA منتشر و اینطور که مشخص شده، این گوشی‌های جدید به آن چیپ‌های قدرتمندی که در دیگر پرچم‌دارها مورد استفاده قرار گرفته، مجهز نخواهد شد و این محصولات به ترتیب از چیپ‌های Snapdragon 617 و Snapdragon 652 استفاده خواهند کرد. در رابطه با دیگر مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند باید اشاره داشته باشیم که هر دو این محصولات به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهند بود و در قرار است با ظرفیت‌های داخلی مختلفی پیش روی کاربران قرار بگیرند. همچنین گوشی Nubia Z11 صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی داشته و Nubia Z11 Max با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر، 6 اینچی اندازه داشته و رزولوشنی یکسان با برادر کوچک‌تر خود دارد.

البته اینها، تنها اطلاعاتی هستند که از سوی TENAA منتشر شده و هنوز به صورت رسمی توسط ZTE تایید نشده‌اند. به هر شکل باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال