E3 2016: عنوان Dead Rising 4 برای ایکس‌باکس وان و PC معرفی شد

کنفرانس مایکروسافت سورپرایزهای بسیار زیادی داشت که یکی از آنها معرفی شدن عنوان Dead Rising 4 برای پلتفرم‌های PC و Xbox One بود. اینطور که سازندگان در کنفرانس ایکس‌باکس اعلام کرده‌اند، این بازی قرار است در تعطیلات کریسمس وارد بازار شود. البته پیشتر ما از وجود این بازی خبر داشتیم و پیش از اینکه نمایشگاه […]

کنفرانس مایکروسافت سورپرایزهای بسیار زیادی داشت که یکی از آنها معرفی شدن عنوان Dead Rising 4 برای پلتفرم‌های PC و Xbox One بود. اینطور که سازندگان در کنفرانس ایکس‌باکس اعلام کرده‌اند، این بازی قرار است در تعطیلات کریسمس وارد بازار شود. البته پیشتر ما از وجود این بازی خبر داشتیم و پیش از اینکه نمایشگاه E3 2016 آغاز شود نیز تصاویری از این عنوان انتشار پیدا کرده بود که وجود آن را تایید می‌کرد.

داستان بازی 16 سال پس از اتفاقات مربوط به Dead Rising 1 رخ خواهد داد و در این شماره، ما شاهد بازگشت Frank West به Willamette واقع در ایالیت Coldorado هستیم. در نسخه‌ی جدید این بازی، انواع جدیدی از زامبی‌ها طراحی شده‌اند که از جمله‌ی آنها می‌توان به Fresh، “نوعی جهش‌یافته از زامبی‌ها که جلوی چشمان فرانک تغییر شکل داده و سرعت و قدرتی بسیار بالا پیدا می‌کنند” و Evo، “زامبی‌هایی که با توانایی‌های بسیار بالای خود، قدرت فوق‌العاده زیادی داشته و قادر به تقلید از رفتارهای حیوانات درنده هستند”، اشاره داشته باشیم.

Dead Rising 4 از حالت Co-op نیز پشتیبانی نموده و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند 4 نفره، مراحل بازی را پشت سر بگذارند. همچنین در این نسخه جدید امکان ترکیب کردن خودروها و وسایل نقلیه با اسلحه‌ها نیز وجود دارد که بدون شک می‌تواند امکانات جالبی را پیش روی کاربران قرار دهد. وجود لباس‌های مخصوص و کمکی EXO در این بازی نیز قدرت و توانایی بالاتری را برای فرانک به ارمغان خواهد آورد.

کپکام فرانچایز Dead Rising را برای اولین بار در سال 2006 برای Xbox 360 عرضه نمود و سال 2010 نسخه‌ی دوم از این بازی را که توسط شرکت Blue Castle Games توسعه داده شده بود، در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. پس از آن، این استدیوی بازی‌سازی توسط این شرکت خریداری و با نام Capcom Vancouver به کار خود ادامه داد تا اینکه در سال 2013، Dead Rising 3 را برای Xbox One و سال بعد برای PC عرضه نمود.

حال این شرکت در حال توسعه Dead Rising 4 بوده و قصد دارد این عنوان را برای Xbox One و PC عرضه کند، اما خبری از انحصاری بودن این عنوان نبوده و این احتمال وجود دارد تا دارندگان PS4 نیز امکان اجرای این بازی را داشته باشند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/3CaBd[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال