دل از مانیتور 43 اینچی 4K جدید خود رونمایی کرد؛ مناسب برای فعالیت‌های همزمان

آیا تا به حال روبه‌‌روی نمایشگر 27 اینچی iMac اپل قرار گرفته‌اید؟ اگر از نمایشگری با ابعاد 21 تا 24 اینچ و یا شاید 13 اینچی (در لپ‌تاپ) استفاده می‌کنید، مسلما نمایشگر iMac اپل برایتان بسیار بزرگ و غول‌آسا خواهد بود. اما بهتر است بدانید که نمایشگر 27 اینچی این کامپیوتر در برابر نمایشگر مانیتور 43 اینچی […]

آیا تا به حال روبه‌‌روی نمایشگر 27 اینچی iMac اپل قرار گرفته‌اید؟ اگر از نمایشگری با ابعاد 21 تا 24 اینچ و یا شاید 13 اینچی (در لپ‌تاپ) استفاده می‌کنید، مسلما نمایشگر iMac اپل برایتان بسیار بزرگ و غول‌آسا خواهد بود. اما بهتر است بدانید که نمایشگر 27 اینچی این کامپیوتر در برابر نمایشگر مانیتور 43 اینچی تازه معرفی شده P4317Q شرکت دل بسیار کوچک و حقیر خواهد بود.

بله درست خواندید؛ این مانیتور از یک نمایشگر با ابعاد 43 اینچ برخوردار است. این به آن معناست که نمایشگر این مانیتور شاید از ابعاد نمایشگر تلویزیون بسیاری از کاربران بزرگتر باشد؛ اما سوال اینجاست که چه کسی در دنیا به این گونه نمایشگرها نیاز پیدا خواهد کرد؟ پاسخ این سوال این است که نمایشگر بزرگ این مانیتور به منظور انجام عملیات مالتی‌تسکینگ (انجام چندین پردازش در صفحات مختلف به صورت همزمان) برای کسانی که نیاز به مشاهده تمامی صفحات در حال اجرا در حالت بزرگ و تمام صفحه را دارند، مناسب خواهد بود.

این نمایشگر دارای دقت تصویر 4K می‌باشد. اما جالب است بدانید که با استفاده از ویژگی خاصی که بر روی آن تعبیه شده است می‌توانید چهار قسمت با دقت‌های تصویر فول اچ‌دی (1080p) بسازید. در میان این چهار بخش هیچ گونه حاشیه‌‌ای وجود نخواهد داشت. این به آن معناست که می‌توانید هر چهار صفحه مورد نظر خود را بر روی حالت تمام صفحه در کنار هم به اجرا در آورید.

در کنار آن این مانیتور جدید از چهار درگاه USB 3.0، دو درگاه HDMI، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه Mini DisplayPort و همچنین یک درگاه VGA برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن شرکت دل این طور اضافه می‌کند که این مانیتور می‌تواند به میزان 30 درصد در میزان مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. البته این میزان صرفه‌جویی شاید نتواند میزان هزینه پرداخت شده به منظور خریداری این دستگاه را رفع نماید. جالب است بدانید که قیمت نهایی این مانیتور برابر با 1349 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال