شرکت هواپیمایی Delta از روشی جدید به منظور بهبود عملکرد اینترنت درون پروازی استفاده می‌کند

کمپانی Delta تصمیم گرفته تا با بستن قراردادی با شرکت Gogo و با استفاده از سرویس‌های ماهواره‌ای 2ku اینترنت درون پروازی بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد.با استفاده از این تکنولوژی، آنتنی که در بالای هواپیما قرار گرفته با ماهواره‌های مرتبط با این سیستم ارتباط برقرار کرده و ..

استفاده از اینترنت در شرکت‌های هواپیمایی کشورهای مختلف کار سختی است و تصور اینکه نتوانید بازی‌های محبوب خود را با گوشیتان در پروازهای طولانی مدت انجام دهید سخت‌تر از آن است! اگر هم در طول پرواز بتوانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید معمولا دچار مشکلاتی نظیر قطعی پی در پی در میان پرواز خواهید بود. حال کمپانی Delta تصمیم گرفته تا با بستن قراردادی با شرکت Gogo و با استفاده از سرویس‌های ماهواره‌ای 2ku اینترنت درون پروازی بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

با استفاده از این تکنولوژی، آنتنی که در بالای هواپیما قرار گرفته با ماهواره‌های مرتبط با این سیستم ارتباط برقرار کرده و سیگنال‌های اینترنت قدرتمندتری را دریافت می‌کند و این روش جایگزین روش قدیمی خواهد. در روش قدیمی آنتن‌هایی که در زیر هواپیما قرار داشتند با زمین ارتباط برقرار می‌کردند که در این روش در بسیاری از موارد سیگنال‌های ارسالی و دریافتی با مشکلاتی مواجه می‌شدند. از دیگر مشکلات روش قدیمی یا همان روش هوا به زمین، می‌توان به عدم دسترسی به اینترنت در پروازهایی گذرنده بر فراز اقیانوس‌ها اشاره داشت.

فعلا قرار است از این تکنولوژی در پروازهای بلند مدت استفاده شود و روش هوا به زمین برای پروازهای کوتاه مدت همچنان باقی خواهد بود. قرار شده تکنولوژی 2Ku تا سال 2016 برای تمامی پروازهای Delta مورد استفاده قرار گیرد. این مسئله باعث به وجود آمدن مشتری‌های بیشتر شده و طبیعتا کسانی که به اینترنت در طول روز نیاز اساسی دارند به پروازهای این شرکت روی خواهند آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال