رویای ایسوس برای فروش 25 میلیون تلفن هوشمند تا پایان سال میلادی

با وجود شروع بسیار بدی که ایسوس از ابتدای سال 2015 داشته است؛ این کمپانی قصد دارد تا 25 میلیون تلفن هوشمند را تا پایان سال میلادی به فروش برساند. مدیر عامل شرکت ایسوس Jerry Shen این انتظار را از شرکت خود بیان کرده است. ایسوس بعد از این که از پرچمدار جدید خود رونمایی و […]

با وجود شروع بسیار بدی که ایسوس از ابتدای سال 2015 داشته است؛ این کمپانی قصد دارد تا 25 میلیون تلفن هوشمند را تا پایان سال میلادی به فروش برساند. مدیر عامل شرکت ایسوس Jerry Shen این انتظار را از شرکت خود بیان کرده است. ایسوس بعد از این که از پرچمدار جدید خود رونمایی و ZenFone 2 را تبدیل به اولین گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی کرد دچار مشکلاتی در تولید این رم شده است. این در حالیست که این محصول فعلا در هند به صورت انحصاری به فروش می‌رسد و تا چند روز دیگر در آمریکای شمالی نیز برای فروش قرار می‌گیرد.

در سه ماهه اول سال 2015، ایسوس تنها 3 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده است. این آمار در سه ماهه دوم سال به 4.8 میلیون دستگاه خواهد رسید. این آمار‌ها نشان می‌دهد که در نیمه‌ی اول سال 2015 ایسوس تنها 7.8 میلیون دستگاه به فروش می‌رساند و با آمار رویایی 25 میلیونی بسیار فاصله دارد.

مدیر عامل کمپانی ایسوس Jerry Shen قصد دارد تا کمبود قطعات را در سه ماهه سوم سال جبران کند و با این کار آن‌ها بتوانند در کل 9 میلیون دستگاه را به فروش برسانند. اگر ایسوس بتواند با معرفی پرچمدار جدید خود در آمریکا به این آمار دست یابد در سه ماهه آخر سال 2015 تنها به 6 میلیون فروش دستگاه نیاز دارد تا به آمار خود برسد.

فروش گوشی‌های هوشمند ایسوس خارج و داخل چین نیز تاثیر بسیار زیادی را دارد. بر طبق پیش بینی‌ها ایسوس قصد دارد 17 میلیون تلفن هوشمند را خارج از چین و 8 میلیون تلفن هوشمند را داخل چین به فروش برساند. این در حالیست که با توجه به پیشرفت کمپانی‌های چینی نظیر هوآوی و شیائومی هر روز بر واردات گوشی‌های هوشمند در چین کاسته می‌شود. به نظر شما ایسوس می‌تواند به چنین آماری دست یابد؟‌ نظر شما در مورد پرچمدار جدید این کمپانی چیست؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال