سرانجام زمان عرضه رسمی عنوان بزرگ Dishonored 2 اعلام شد

بدون شک علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای با بازی Dishonored که در سال 2012 توسط شرکت Arkane Studios توسعه پیدا نمود و توسط شرکت Bethesda Softworks نیز عرضه شد را می‌شناسند. این بازی جذاب با سبکی کاملاً متفاوت و مخفی‌کاری در اختیار کاربران قرار گرفت و همین موضوع و سبک جذاب آن باعث شد تا توجه […]

بدون شک علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای با بازی Dishonored که در سال 2012 توسط شرکت Arkane Studios توسعه پیدا نمود و توسط شرکت Bethesda Softworks نیز عرضه شد را می‌شناسند. این بازی جذاب با سبکی کاملاً متفاوت و مخفی‌کاری در اختیار کاربران قرار گرفت و همین موضوع و سبک جذاب آن باعث شد تا توجه بسیاری از افراد به آن جلب گردد.

مدت زیادی است که زمزمه‌های مربوط به عرضه شدن نسخه‌ی دوم از این بازی در حال انتشار است و بازی‌خورها بی‌صبرانه منتظر ورود Dishonored 2 به بازار بودند تا اینکه شرکت Bethesda زمان عرضه این بازی را مشخص کرد. همچنین برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 بود که این عنوان به صورت رسمی و در کنار معرفی شدن عنوان بزرگ Fallout 4 پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت.

اما این‌طور که سازندگان اعلام کرده‌اند، این بازی قرار است در تاریخ 11 نوامبر (21 آبان‌ماه) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین پلتفرم PC عرضه شود. همچنین قرار است اولین اطلاعات رسمی از این بازی در مجله‌ی دیجیتالی وب‌سایت GameInformer که در ماه ژوئن عرضه خواهد شد، درج گردد.

علاوه بر این، ناشر Dishonored 2 اعلام کرده که این بازی بزرگ در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2016 نیز حضور پیدا خواهد کرد. تاریخ برگزاری کنفرانس مربوط به این شرکت، 12 ژوئن (23 خرداد) و ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی اعلام شده است. باید منتظر باشیم و بینیم که نسخه دوم از عنوان Dishonored تا چه اندازه می‌تواند رضایت علاقه‌مندان را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال