E3 2016: بتسدا رسما نسخه جدید عنوان Prey را معرفی کرد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت Bethesda در خلال کنفرانس خود، رسماً نسخه‌ی جدید عنوان Prey را معرفی نمود. توسعه‌دهنده این بازی، شرکت Arkane Studios، اذعان داشته که این بازی فوق‌العاده جذاب که در سبک شوتر اول شخص توسعه داده شده، شما را در دنیای بسیار خطرناک قرار خواهد داد که شاید پیش‌تر آن […]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت Bethesda در خلال کنفرانس خود، رسماً نسخه‌ی جدید عنوان Prey را معرفی نمود. توسعه‌دهنده این بازی، شرکت Arkane Studios، اذعان داشته که این بازی فوق‌العاده جذاب که در سبک شوتر اول شخص توسعه داده شده، شما را در دنیای بسیار خطرناک قرار خواهد داد که شاید پیش‌تر آن را تجربه نکرده باشید.

تریلر سینمایی این بازی که گرافیک بسیار بالای این بازی را به رخ می‌کشد، شخصیت مذکر بازی را نشان می‌دهد که در Talos 1 بیدار می‌شود و با موجوداتی شبح‌وار، به مبارزه می‌پردازد. این‌طور که سازندگان اعلام کرده‌اند، این شخصیت Morgan Yu نام دارد و مأموریت او با حضور در سفینه‌ی Talos 1 در سال 2032 آغاز می‌شود. داستان بازی بر این اساس آزمایش‌های غیراخلاقی بر روی انسان‌ها استوار بوده و ما به عنوان شخصیت اصلی بازی، باید بتوانیم رازی که پشت این معما قرار دارد را حل کنیم. در این بین، نیروی فضایی نیز به دنبال پیدا و از بین بردن شما است که گیمرها به وسیله‌ی ابزارها، اسلحه و البته توانایی‌های ذهنی خود باید بتوانند از دست این نیروها رها پیدا کرده و زنده بمانند.

باید اشاره داشته باشیم که عنوان Prey 2 اولین بار در سال 2011 توسط شرکت Human Head معرفی شده بود و پس از شایعات بسیاری مبنی بر کنسل شدن این بازی و به تعویق افتادن معرفی آن، دیگر امیدی به معرفی دوباره این بازی نبود تا اینکه سال 2014، شرکت Arkane Studios به عنوان توسعه‌دهنده این بازی معرفی شد؛ اما باز هم این بازی معرفی نشد و این‌بار Bethesda به صورت رسمی خبر کنسل شدن آن را اعلام کرد. ولی هفته‌ی گذشته که باز هم شایعات در مورد احتمال معرفی این بازی در نمایشگاه E3 2016 منتشر شد، بسیاری از علاقه‌مندان به این بازی را به معرفی شدن آن امیدوار نمود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/fDvGH[/aparat]

عنوان بزرگ Prey 2 قرار است در سال 2017 و برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال