پلیس هلند برای سرنگون کردن پهبادهای کوچک به آموزش عقاب ها روی آورده است

از آنجایی که پهبادها بسیار زیاد و فراگیر شده‌ و ممکن است بسیاری از آنها با اهدافی جز تفریح به آسمان پرواز کنند. از همین رو پلیس هلند سعی کرده تا روشی برای متوقف نمودن این پهبادها را پیدا کرده تا بتواند در صورت وقوع هر گونه مشکلی، به سرعت آنها را متوقف سازد. بر […]

از آنجایی که پهبادها بسیار زیاد و فراگیر شده‌ و ممکن است بسیاری از آنها با اهدافی جز تفریح به آسمان پرواز کنند. از همین رو پلیس هلند سعی کرده تا روشی برای متوقف نمودن این پهبادها را پیدا کرده تا بتواند در صورت وقوع هر گونه مشکلی، به سرعت آنها را متوقف سازد. بر خلاف برخی از افراد که استفاده از تورها را پیشنهاد کرده‌اند، پلیس هلند با این موضوع موافق نبوده و برای این کار، عقاب‌ها را پرورش می‌دهد.

البته مقامات هلند اذعان داشته‌اند که برای متوقف کردن این پهبادها، در حال آزمایش ابزار و روش‌های دیگری نیز هستند، اما در حال حاضر و برای مقابله با این پهبادها، تربیت کردن عقاب‌ها در اولویت قرار دارد.

همانطور که می‌دانید عقاب‌ها واقعا توانایی بی‌نظیری در گرفتن دیگر اجسام و پرندگان در حال پرواز در هوا را دارند و طبق ویدئویی که پلیس هلند از مراحل تربیت کردن عقاب‌ها نیز منتشر نموده، می‌توان به این موضوع و توانایی بسیار بالای عقاب‌ها پی برد. حتی در یکی از ویدئوهای منتشر شده، بسیار عجیب است که یک عقاب می‌تواند با عملکردی بسیار خوب، یک پهباد بزرگ‌تر از خود را به سرعت پایین کشیده و ان را متوقف سازد.

به هر حال هنوز استفاده از عقاب‌ها چیزی نیست که پلیس هلند آن را به صورت قطعی تایید کرده باشد و باید منتظر باشیم و بینیم که در طول زمان، چه راهکارهای جدیدی برای مقابله با پهبادها و یا حتی استفاده از عقاب‌ها برای مقابله با آنها پیدا خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال