سرانجام زمان عرضه‌ نسخه‌ PC بازی Need For Speed Reboot مشخص شد

بالاخره انتظارها در حال پایان است و Electronic Arts به صورت رسمی از زمان عرضه‌ی عنوان اتومبیل‌رانی Need For Speed Reboot برای پلتفرم PC خبر داده و اعلام کرده که پنجشنبه، 27 اسفندماه، این بازی در اختیار گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های اتومبیل‌رانی قرار خواهد گرفت. افرادی که از مشترکین Origin و EA Access نیز […]

بالاخره انتظارها در حال پایان است و Electronic Arts به صورت رسمی از زمان عرضه‌ی عنوان اتومبیل‌رانی Need For Speed Reboot برای پلتفرم PC خبر داده و اعلام کرده که پنجشنبه، 27 اسفندماه، این بازی در اختیار گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های اتومبیل‌رانی قرار خواهد گرفت. افرادی که از مشترکین Origin و EA Access نیز باشند، می‌توانند این عنوان را یک هفته زودتر و در تاریخ 20 اسنفدماه دریافت کنند.

شرکت EA دلیل تاخیر در پورت کردن این بازی برای پلتفرم PC را تلاش برای بهینه کردن و بهبود عملکرد بازی اعلام کرده و اذعان داشته که واقعا این تاخیر چند ماهه، نتایج بسیار خوبی داشته و حالا این بازی را می‌توانند در اختیار دارندگان کامپیوترهای شخصی قرار دهند.

البته بهینه‌سازی‌ها تنها در زمینه‌ی گرافیک و علمکرد بهینه نبوده بلکه آنها تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند گیم‌پلی بازی را نیز بهبود بخشند. یکی از مواردی که مدیران این شرکت نیز مستقیما به آن اشاره داشته‌اند، بهینه‌تر کردن عملکرد سیستم جعبه‌دنده دستی در این بازی می‌باشد که واقعا در گذشته بر روی PC مشکلاتی را داشته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این انتظار ارزشش را داشته و واقعا سازندگان به قول خود در این زمینه عمل کرده‌اند یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال