پاناسونیک از نسخه مخصوص شرکت‌های تجاری گوشی‌هوشمند Eluga Mark رونمایی کرد

پاناسونیک با معرفی گوشی‌هوشمند جدید موسوم به  Eluga Mark خط تولید گوشی‌های‌هوشمند Eluqa مخصوص شرکت‌های تجاری را به‌روز رسانی کرد. این گوشی که مخصوص شرکت‌های تجاری در کشور هند ساخته شده است دارای نمایشگری 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 720×1280 و چیپست اسنپدراگون 615 خواهد بود. از دیگر مشخصات مربوط به این گوشی تجاری می‌توان به […]

پاناسونیک با معرفی گوشی‌هوشمند جدید موسوم به  Eluga Mark خط تولید گوشی‌های‌هوشمند Eluqa مخصوص شرکت‌های تجاری را به‌روز رسانی کرد. این گوشی که مخصوص شرکت‌های تجاری در کشور هند ساخته شده است دارای نمایشگری 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 720×1280 و چیپست اسنپدراگون 615 خواهد بود.

از دیگر مشخصات مربوط به این گوشی تجاری می‌توان به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری تعبیه شده در این گوشی 2500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و سنسورهای قرار گرفته شده برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل هستند. پاناسونیک برای این گوشی تجاری نسخه‌ی 5.1 اندروید را با رابط کاربری مخصوص خود به نام FitHome برگزیده است. در نهایت حسگر اثر انگشت نیز برای بالابردن امنیت گوشی در کنار دوربین اصلی گوشی گنجانده شده است. پاناسونیک در مورد این گوشی چنین نوشته است:

“باتوجه به افزایش استفاده از گوشی‌های اندرویدی و به طور کل، گوشی‌های هوشمند، امروزه دسترسی به فضاهای ابری و اطلاعات شخصی امری بسیار ریسک پذیر است چرا که امکان هک‌شدن اطلاعات به سادگی وجود دارد. به همین دلیل داشتن یک گوشی با امنیت بالا می‌تواند برای شرکت‌های تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این گوشی با داشتن حسگر اثر انگشت و تنها با فشار دادن انگشت‌‌ها بر روی این حسگر می‌تواند امنیت بالایی را برای کاربران رقم بزند.”

این گوشی در کشور هند با قیمت  11,990 روپیه معادل 180 دلار برای فروش قرار داده شده و در دو رنگ طلایی و خاکستری نیز عرضه می‌شود. پاناسونیک هنوز اطلاعات بیشتری را مبنی بر عرضه‌ی جهانی گوشی منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال