اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4 به بیرون منتشر شد

چند روز پیش بود که اطلاعات و تصاویر جدیدی از اکسپریا Z4 لو رفت و حالا برای بار چندم شایعات در مورد این گوشی افزایش یافته و تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید سونی به بیرون درز کرده است. این تصاویر اطلاعات بسیاری در مورد ظاهر گوشی که شباهت بسیاری با Z3 دارد به ما می‌دهد.

چند روز پیش بود که اطلاعات و تصاویر جدیدی از اکسپریا Z4 لو رفت و حالا برای بار چندم شایعات در مورد این گوشی افزایش یافته و تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید سونی به بیرون درز کرده است. این تصاویر اطلاعات بسیاری در مورد ظاهر گوشی که شباهت بسیاری با Z3 دارد به ما می‌دهد. با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد سونی از دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند. نسخه‌ی اول که دارای شماره مدل E6533 خواهد بود، با رزولوشن صفحه نمایش فول اچ‌دی به بازار می‌آید، در حالیکه نسخه‌ی دوم صفحه نمایشی QHD در بر خواهد داشت. البته هر دو نسخه دارای اندازه‌ی صفحه نمایشی یکسان یعنی 5.2 اینچ خواهند بود.

گفته می‌شود پرچمدار جدید سونی دارای پردازنده‌ی 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 به همراه 3 گیگابایت رم خواهد بود. انتظار می‌رود سنسور 20 مگاپیسکلی Sony Exmor RS برای دوربین گوشی در نظر گرفته شده باشد. به محض این که اطلاعات بیشتری  از این گوشی در اختیار ما قرار بگیرد ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با تک نیوز همراه باشید.

اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4 به بیرون درز شد-z4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال