معرفی گوشی Huawei Mate S

در آستانه‌ی رویداد هوآوی در نمایشگاه IFA، تصاویر جدیدی به صورت اختصاصی از گوشی جدید هوآوی منتشر شده که دیدن این تصاویر خالی از لطف نیست. عکس‌های منتشر شده شباهت بسیار زیادی به گوشی هوآوی Mate 7 دارد اما از لحاظ سخت افزاری دچار تغییر و تحولاتی شده است. نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ بوده و […]

در آستانه‌ی رویداد هوآوی در نمایشگاه IFA، تصاویر جدیدی به صورت اختصاصی از گوشی جدید هوآوی منتشر شده که دیدن این تصاویر خالی از لطف نیست. عکس‌های منتشر شده شباهت بسیار زیادی به گوشی هوآوی Mate 7 دارد اما از لحاظ سخت افزاری دچار تغییر و تحولاتی شده است.

نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ بوده و این نمایشگر داراری رزولوشن فول اچ دی می‌باشد. همچنین جنس جدید به کار رفته در این گوشی تمام آلمونیومی به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک بسزایی کرده است.

هوآوی از چیپست اختصاصی خود یعنی Kirin 935 در این گوشی استفاده کرده است. 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای داخلی به همراه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت از مهم‌ترین مشخصات این گوشی می‌باشد.

سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو تعبیه شده است. هوآوی همانند گوشی میت 7، در زیر دوربین اصلی گوشی حسگر اثر انگشت قرار داده. بدنه‌ی نسبتا باریک این گوشی باعث شده تا هوآوی نتواند از باتری با ظرفیت بیشتر از 2700 در این گوشی استفاده ببرد.

تصاویر بیشتری از گوشی جدید هوآوی را مشاهده می‌کنید:

معرفی گوشی Huawei Mate S معرفی گوشی Huawei Mate S معرفی گوشی Huawei Mate S معرفی گوشی Huawei Mate S معرفی گوشی Huawei Mate S 90a3ce5eba2f0be 840911e49f2bb67 827d0de5db77c1e1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال