فرازمینی ها برای ارسال پیام و ارتباط با تمدن های دیگر نور ستارگان را دستکاری می کنند

یک فیزیکدان مدعی شده بیگانگان برای ارتباط با تمدن های پیشرفته دیگر از ستارگان کمک می‌گیرند. این فرد مدعی است آنها با تغییر نور ستارگان پیام‌هایی را به این تمدن‌ها ارسال می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تری رودولف از کالج لندن مقاله ای را منتشر کرده که در آن نور […]

یک فیزیکدان مدعی شده بیگانگان برای ارتباط با تمدن های پیشرفته دیگر از ستارگان کمک می‌گیرند. این فرد مدعی است آنها با تغییر نور ستارگان پیام‌هایی را به این تمدن‌ها ارسال می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تری رودولف از کالج لندن مقاله ای را منتشر کرده که در آن نور خارج شده از ستارگان را ابزاری برای ارتباط بیگانگان با تمدن های دیگر معرفی کرده است. رودولف مدعی شده تغییر نور ستارگان می‌تواند ابزاری ارتباطی برای فواصل زیاد باشد.

 در این مقاله ایده مطرح شده توسط این فیزیکدان استفاده از فوتون های درهم تنیده ستارگان برای ارسال پیام است. به طوری که ما تماشاگران آن را به‌صورت تصادفی و به شکل چشمک می بینیم. امکان دارد این موضوع تنها یک حدس و گمان باشد اما از لحاظ فنی و فیزیکی قابل تصور خواهد بود.

 این فیزیکدان همچنین می گوید پراش فوتون ها باعث توریع درهم تنیدگی می شود. این درهم‌تنیدگی حاصل اتصال دو یا چند ذره به شکل خاص خواهد بود و حتی در صورت فواصل زیاد رفتار مشابهی نیز خواهند داشت. به طوری که تنها با مطالعه یک ذره می توان به مشخصات دیگر ذرات نیز دست پیدا کرد. همچنین اگر روی یکی از این ذرات درهم تنیده اقدامی انجام گیرد به دلیل در هم تنیدگی روی بقیه ذرات نیز تاثیر خواهد داشت.

گیرنده ها در حالت انتشار با استفاده از نور خطی و شمارش فوتون ها محاسبات کوانتومی توزیع شده را انجام می دهند. به همین دلیل ممکن است این محاسبات کاملاً تصادفی بوده و با نویز اشتباه گرفته شود. عقیده اصلی رودولف ایده‌ای است که در آن تمدن مورد نظر با کمک نور حرارتی ستارگان در هم تنیدگی کوانتومی خود را پنهان میکند.

تنها توضیحی که می‌توان از نظریه رودولف در مورد تمدن های دیگر به دست آورد، وجود نوعی تمدن پیشرفته است که از طریق ستارگان اقدام به برقراری ارتباط می کند و به همین دلیل است که تاکنون هیچگونه شواهدی از حیات فرازمینی مشاهده نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال