فیس‎بوک در حال محک‎زدن گزینه‎ای به منظور ذخیره‎سازی ویدئوها برای تماشا به صورت آفلاین است

ظاهرا فیس‎بوک شروع به محک‎زدن تغییرات جدیدی در اپلیکیشن اندروید خود در مقیاس کوچک کرده است. گزارش جدیدی نشان می‎دهد که برخی از در اپ اندروید این شرکت طراحی جدید دکمه‎های لایک، اظهارنظر و به اشتراک‎گذاری را مشاهده می‎کنند. بعضی حتی یک گزینه در تنظیمات این اپ به منظور ذخیره‎سازی ویدئوها برای تماشا به صورت […]

ظاهرا فیس‎بوک شروع به محک‎زدن تغییرات جدیدی در اپلیکیشن اندروید خود در مقیاس کوچک کرده است. گزارش جدیدی نشان می‎دهد که برخی از در اپ اندروید این شرکت طراحی جدید دکمه‎های لایک، اظهارنظر و به اشتراک‎گذاری را مشاهده می‎کنند. بعضی حتی یک گزینه در تنظیمات این اپ به منظور ذخیره‎سازی ویدئوها برای تماشا به صورت آفلاین را گزارش داده‎اند.

فیس‎بوک به نظر نمی‎رسد در حال محک زدن تغییر اساسی طراحی این سه دکمه‎ی مهم باشد، گرچه می‎توانیم مشاهده کنیم که دکمه‎های در حال تست نسخه‎های تغییر یافته‎ی آیکون‎های انگشت شست، حباب و پیکانی مانندی هستند که ظاهر دکمه‎های لایک، اظهارنظر و به اشتراک‎گذاری را تشکیل می‎دهند.

برخی از کاربران حتی یک گزینه در تنظیمات اپ فیس‎بوک تحت عنوان “تماشای بعضی از ویدئوها بدون استفاده از اینترنت” را گزارش داده‎اند. احتمالا این تاگل به منظور ایجاد یک نسخه‎ از ویدئوها در حافظه‎ی موقت (کش) برای زمانی است که ارتباط اینترنتی وجود ندارد. این تاگل اخیرا توسط بعضی از کاربران شناسایی شده و حتی فیس‎بوک به‎روزرسانی برای این اپ ارائه نداده است تا جزو تغییراتی به شمار رود که از سمت سرور صورت می‎گیرد.

فیس‎بوک عادت دارد قبل از ارائه‎ی یک قابلیت جدید برای عموم آن‎ها در مقیاس کوچک محک بزند. هنوز زود است نتیجه‎گیری کنیم که این امکانات جدید در اختیار عموم قرار خواهد گرفت یا نه، بایستی منتظر نتایج تست‎های فیس‎بوک باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال