با استفاده از مانیتور های جدید ایسر تماشای محتوای سه بعدی بدون عینک انجام میشود

ایسر از دو مانیتور قابل حمل به نام های SpatialLabs View و SpatialLabs View Pro رونمایی کرده است که می تواند بدون نیاز کاربر به عینک محتوای سه بعدی نمایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو مانیتور قابل حمل SpatialLabs View و SpatialLabs View Pro ایسر دارای قابلیت 4K هستند که […]

ایسر از دو مانیتور قابل حمل به نام های SpatialLabs View و SpatialLabs View Pro رونمایی کرده است که می تواند بدون نیاز کاربر به عینک محتوای سه بعدی نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو مانیتور قابل حمل SpatialLabs View و SpatialLabs View Pro ایسر دارای قابلیت 4K هستند که علاوه بر قابل حمل بودن و افزایش تجربه کاربری قابلیت های جذاب دیگری نیز در خود خواهند داشت. این دو مانیتور با استفاده از فن آوری اختصاصی ایسر امکان نمایش محتوای دو بعدی داشته و همچنین عکس ها و طرح های CAD در این مانیتورها به شکل سه بعدی استریوسکوپی نمایش داده می شود.

قابلیت SpatialLabs شامل یک لنز اپتیکال تخصصی دوربین برای ردیابی چشم و همچنین هوش مصنوعی است تا بتواند محتوا را بدون نیاز به عینک یا سایر هدست ها از دو بعدی به سه بعدی تبدیل کند. این قابلیت با ایجاد یک مجموعه تصاویر برای هر چشم و استفاده از لنز نوری برای پخش آن ها می تواند محتوای دو بعدی را به صورت سه بعدی جلوه دهد. هدف اصلی ایسر از توسعه این قابلیت استفاده این مانیتور توسط طراحان CAD و انیماتور های سه بعدی است تا بتوانند طرح هایشان را با سرعت در حالت سه بعدی تماشا کنند. بنابراین می‌توان از این روش برای پیش نمایش کار آنها استفاده کرد.

 پیش از این ایسر از قابلیت SpatialLabs در لپ تاپ های سری ConceptD 7 SpatialLabs Edition رونمایی کرده بود و اکنون مانیتورهای قابل حمل این شرکت نیز به این ویژگی مجهز هستند. از طرفی مانیتور SpatialLabs View می‌تواند با کمک پلتفرم جدید SpatialLabs TrueGame نمایش بازی های پشتیبانی شده را به صورت سه بعدی استریوسکوپی نمایش دهد.

مانیتور SpatialLabs View Pro دارای طراحی مخصوص افراد حرفه ای خلاق است که در آن تمام فرمت های فایل اصلی مانند OBJ ،FBX ،STEP ،STL ،COLLADA ،IGES ،glTF ،3DS ،BLEND ،PLY ،DAE ،IGS و Datasmith پشتیبانی خواهد شد و همچنین می تواند از نرم افزار های طراحی سه بعدی Cinema 4D و Solidworks نیز پشتیبانی کند. به لطف پشتیبانی این مانیتور از قابلیت SpatialLabs Model Viewer کاربر می تواند تصاویر و انیمیشن های مربوط به نرم افزار های سه بعدی را به صورت سه بعدی استریوسکوپی مشاهده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال