اپلیکیشن Gear VR فیس‎بوک امکان تماشای تصاویر و ویدئوهای 360 درجه را برای کاربران فراهم می‌کند

اگرچه بعضی از افراد هم‎چنان ممکن است به‌چشم یک محصول خاص به آ« بنگرند، ولی واقعیت‎مجازی روز به روز محبوب‎تر می‎شود و تعداد علاقه‎مندان آن افزایش پیدا می‎کند. با آن‎که هدست‎های Oculus VR و HTC Vive هم‎چنان به علت نیاز به مشخصات سخت‎افزار خاص کامپیوتری در اختیار اکثر افراد قرار ندارد، ولی پلت‎فرم‎هایی نظیر PlayStation […]

اگرچه بعضی از افراد هم‎چنان ممکن است به‌چشم یک محصول خاص به آ« بنگرند، ولی واقعیت‎مجازی روز به روز محبوب‎تر می‎شود و تعداد علاقه‎مندان آن افزایش پیدا می‎کند. با آن‎که هدست‎های Oculus VR و HTC Vive هم‎چنان به علت نیاز به مشخصات سخت‎افزار خاص کامپیوتری در اختیار اکثر افراد قرار ندارد، ولی پلت‎فرم‎هایی نظیر PlayStation VR, Gear VR و Daydream/Cardboard گوگل باعث می‎شوند که تجربیات واقعیت‎مجازی با کیفیت خوبی در اختیار توده‎ی مردم قرار گیرد.

Gear VR یکی از قدیمی‎ترین پلت‎فرم‎های واقعیت‎مجازی موبایل است که در حال حاضر وجود دارد و امروز فیس‎بوک اعلام کرد که نرم‎افزار جدیدی را برای این هدست تحت عنوان Facebook 360 ارائه داده است. این اولین اپلیکیشن واقعیت‎مجازی به شمار می‎رود که فیس‎بوک تا به حال ساخته است و هدف اصلی آن ارائه‎ی تصاویر و ویدئوهای 360 درجه به کاربر از تایم‎لاین او یا با محتواهای ویدئویی یا تصویری 360 درجه‎ای که دیگران ساخته‎اند و شما برای مشاهده در زمان دیگری ذخیره کرده‎اید یا با تصاویر و ویدئوهای 360 درجه‎‎ای است که خودتان ایجاد کرده‎اید.

شما از طریق یک منو می‎توانید نوع محتوایی که می‎خواهید مشاهده کنید را انتخاب کنید، این منو در قسمت بالای رابط‎کاربری اپلیکیشن قرار دارد و شما می‎توانید نسبت به محتوا حتی واکنش نشان دهید و مستقیما آن را از داخل اپلیکیشن بر روی تایم‎لاین خود به اشتراک‎ بگذارید. شرکت فیس‎بوک می‎گوید که قصد دارد در آینده قابلیت‎های اجتماعی بیشتری به اپ Facebook 360 اضافه کند ولی خبری در رابطه با این‎که این قابلیت‎ها با خود چه به همراه می‎آورند یا چه زمانی عرضه می‎شوند، منتشر نکرده است.

کاربران می‎توانند از طریق فروشگاه شرکت Oculus برای هدست Gear VR خود اپلیکیشن فیس‎بوک را دانلود کنند و نسخه‎ی فعلی 1.1.46 این اپ 118.9 مگابایت حجم دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال