بازی محبوب Fallout Shelter از این هفته بر روی کامپیوترهای شخصی نیز در دسترس خواهد بود

شرکت Bethesda، سازنده‌ی فرانچایز معروف Fallout‌ در رویداد E3 امسال این قول را به کاربران خود داد تا در طی ماه تیر، بازی Fallout Shelter را برای پلتفرم PC نیز عرضه کند و حالا حساب رسمی این شرکت در توئیتر اعلام کرده که تا چند روز دیگر این عنوان برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. به گفته‌ی حساب […]

شرکت Bethesda، سازنده‌ی فرانچایز معروف Fallout‌ در رویداد E3 امسال این قول را به کاربران خود داد تا در طی ماه تیر، بازی Fallout Shelter را برای پلتفرم PC نیز عرضه کند و حالا حساب رسمی این شرکت در توئیتر اعلام کرده که تا چند روز دیگر این عنوان برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

به گفته‌ی حساب رسمی این شرکت در توئیتر، بازی Fallout Shelter برای کامپیوترهای شخصی تا سه روز دیگر منتشر خواهد شد؛ فعلا مشخص نیست که آیا این بازی برای سیستم‌عامل مک هم منتشر می‌شود یا خیر اما در هر صورت، نسخه‌ی موبایلی این بازی همیشه در دسترس کاربران خواهد بود و در صورت منتشر نشدن آن برای مک، می‌توان از آن هم استفاده کرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی بر روی کامپیوترهای شخصی در دسترس نیست؛ برای مثال هنوز نمی‌توان متوجه شد که آیا اطلاعات و سیو بازی‌ انجام شده بر روی گوشی‌های‌هوشمند را می‌توان به نسخه‌ی کامپیوتر این بازی انتقال داد یا نه چراکه این موضوع می‌تواند برای بسیاری مهم باشد. درصورتی که بتوان اطلاعات را بین این دو پلتفرم انتقال داد خیلی راحت می‌توان در هنگام عدم دسترسی به کامپیوتر شخصی، از نسخه‌ی گوشی استفاده کرد و با رسیدن به سیستم، ادامه‌ی بازی را با کامپیوتر انجام داد. به‌هر‌حال تا منتشر شدن بازی زمان زیادی باقی نمانده و بعد از آن، می‌توان از تمامی ویژگی‌های در دسترس برای کامپیوترهای شخصی اطلاعات بیشتری را کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال