E3 2016: بازی Fallout Shelter حالا بیش از 50 میلیون کاربر دارد

اولین بازی موبایل شرکت Bethesda، یعنی بازی Fallout Shelter، بسیار موفق بوده است. در طول کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه E3 2016، این شرکت اعلام کرد که این بازی موبایل موفق به دستیابی به 50 میلیون کاربر شده است. این بازی رایگان است، ولی باز هم این تعداد کاربر زیاد است. با آن‎که جزئیاتی […]

اولین بازی موبایل شرکت Bethesda، یعنی بازی Fallout Shelter، بسیار موفق بوده است. در طول کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه E3 2016، این شرکت اعلام کرد که این بازی موبایل موفق به دستیابی به 50 میلیون کاربر شده است.

این بازی رایگان است، ولی باز هم این تعداد کاربر زیاد است. با آن‎که جزئیاتی در رابطه با این‎که این بازی چه میزان درآمد با استفاده از ریز پرداخت‎های خود برای این شرکت داشته، اعلام نشد ولی گزارشات اعلام کرده‎‎اند که این بازی بسیار درآمدزا بوده است.

هم‎چنین در طول صحبت‎های این شرکت در این کنفرانس گفته شد که بازی Fallout Shelter برای کامپیوترهای شخصی نیز ارائه می‎شود. علاوه بر این، این بازی “آپدیت واقعا بزرگی” را دریافت خواهد کرد که شامل مکان‎های جدید به منظور بازدید، دشمنان تازه برای شکست دادن و شخصیت‎های تازه برای اضافه کردن به غار شما می‎شود.

شما قادر به این نیز خواهید بود که ساکنین را برای انجام ماموریت‎های مختلف ارسال کنید و از یک سیستم مبارزه‎ای “تمام جدید” بهره ببرید. جزئیاتی در رابطه با تغییراتی که در مبارزات صورت گرفته، مطرح نشد.

در پایان باید گفت که این بازی خردادماه سال قبل معرفی و عرضه شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال