اولین بنچمارک از اسنپدراگون 810 روی تلفن هوشمند LG G Flex2 منتشر شد

ال جی بعنوان یکی از اولین تلفن های هوشمندی هست که با پردازنده ی جدید و بسیار قدرتمند اسنپدراگون 810 عرضه شده و با توجه به این موضوع، بنچمارک هایی که توسط این دستگاه تولید شوند برای گیک های تکنولوژی بسیار جذاب و حائز اهمیت خواهند بود. وبسایت GSMArena به عنوان اولین تست کننده ی […]

ال جی بعنوان یکی از اولین تلفن های هوشمندی هست که با پردازنده ی جدید و بسیار قدرتمند اسنپدراگون 810 عرضه شده و با توجه به این موضوع، بنچمارک هایی که توسط این دستگاه تولید شوند برای گیک های تکنولوژی بسیار جذاب و حائز اهمیت خواهند بود.

وبسایت GSMArena به عنوان اولین تست کننده ی بنچمارک، اپلیکیشن GeekBench 3 را روی یکی از دستگاه های تست در نمایشگاه CES 2015 اجرا کرده است که در آنجا با وجود اینکه این دستگاه هنوز در مرحله ی تست قرار دارد و بهینه سازی های نهایی روی آن صورت نگرفته است، به رکورد بی نظیر 3929 در بررسی قدرت پردازشی CPU دست یافته است.

گفتنی است پردازنده ی به کار رفته روی این تلفن هوشمند، اسنپدراگون 810 است که دارای 4 هسته ی Cortex-A57 با کلاک 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته ی کم مصرف Cortex-A53 با کلاک 1.5 گیگاهرتز میباشد و با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم که بسته به انتخاب حافظه ی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی آن تغییر می کند، سخت افزار این تلفن هوشمند و قدرتمند را تامین میکنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال