تصاویری از تبلت بعدی ال جی به نام LG G PAD X لو رفت

ال جی این روز‌ها مثل عقربه‌های ساعت دست به معرفی و عرضه‌ی تبلت‌های جدید می‌زند. یکی از افشاگران معروف که متعلق به evleaks هم می‌باشد در توئیتر خود تصاویری جدیدی از تبلت آینده‌ی ال جی که از سری G Pad نیز می‌باشد منتشر کرده است. این تبلت G Pad X نام گرفته است. تصویری که مشاهده می‌کند […]

ال جی این روز‌ها مثل عقربه‌های ساعت دست به معرفی و عرضه‌ی تبلت‌های جدید می‌زند. یکی از افشاگران معروف که متعلق به evleaks هم می‌باشد در توئیتر خود تصاویری جدیدی از تبلت آینده‌ی ال جی که از سری G Pad نیز می‌باشد منتشر کرده است. این تبلت G Pad X نام گرفته است.

تصویری که مشاهده می‌کند به نظر یک تبلت 8.4 اینچی است که دارای قابلیت ارتباطی LTE 4G بوده و برای اپراتور ارتباطی Verizon تهیه شده است. نمی‌توان اطلاعات زیادی را از این تصاویر به دست آمد اما می‌توان گفت که اندروید لالی پاپ به همراه اسپیکر‌های استریو بر روی گوشی قابل مشاهده است. علاوه بر موارد ذکر شده، دوربین جلو و عقب نیز در این عکس به راحتی دیده می‌شود.

از لحاظ ظاهری این تبلت با نسخه‌ی سال گذشته‌ی G Pad تفاوت آن چنانی نکرده است. گوشه‌های تبلت همچنان دارای انحنای ریزی هستند و بدنه‌ی پشتی تبلت مقداری از پلاستیک و مقداری هم از فلز حاشور خورده می‌باشد.

قیمت این تبلت احتمالا حدود 400 دلار خواهد بود. چیزی که فعلا مشخص نیست این است که ال جی قصد دارد چه نسخه‌هایی را از این تبلت منتشر کند. تبلت سال گذشته‌ی ال جی دارای سه نسخه‌ی 7،8 و 10 اینچی بود. حتی فعلا مشخص نیست که آیا این تبلت منحصرا برای اپراتور Verizon تهیه شده یا برای دیگر مناطق دیگر نیز فرستاده می‌شود.

ال جی در سالی که گذشت گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند زیادی را با نام G منتشر کرد. از ساعت هوشمند G Urbane گرفته تا پرچمدار جدید این شرکت به نام G4. بد نیست یک تبلت نیز به این سری اضافه شود. بدون شک این تبلت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اضافه شدن به این سری باشد.

فعلا باید به این شایعات تکیه کرد و منتظر خبر‌های بیشتر از کمپانی کره‌ای ال جی باشیم. به محض این که اطلاعات بیشتری از این تبلت به بیرون درز کند، تک نیوز آن را برای شما منتشر می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال