اولین تیزر تبلیغاتی رسمی وجود هوآوی P9 دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند

شایعات گذشته همگی حاکی از این بودند که هوآوی در پرچم‌دار بعدی خود از دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. حال این شرکت در اولین تیزر تبلیغاتی مربوط به معرفی این گوشی نشان داد که تمامی شایعات گذشته مبنی بر وجود دوربین دوگانه درست بودند و باید شاهد اولین گوشی باشیم که همزان از دوربینی دوگانه […]

شایعات گذشته همگی حاکی از این بودند که هوآوی در پرچم‌دار بعدی خود از دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. حال این شرکت در اولین تیزر تبلیغاتی مربوط به معرفی این گوشی نشان داد که تمامی شایعات گذشته مبنی بر وجود دوربین دوگانه درست بودند و باید شاهد اولین گوشی باشیم که همزان از دوربینی دوگانه و لرزشگیر دیجیتالی دست پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که در خبرها داشتیم، پرچم‌دار بعدی هوآوی از چیپست Kirin 950 و نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی برخوردار خواهد بود. این گوشی 3 گیگابایت رم خواهد داشت و از حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسوری 12 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر دیجیتالی دست برای دوربین اصلی و سنسوری 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلوی آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی با داشتن باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری تنها 6.4 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. اندروید مارشمالو نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود. هوآوی P9 احتمالا 500 دلار قیمت خواهد داشت و در تاریخ 21 فروردین‌ ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود. در کنار این گوشی نسخه‌های دیگر آن موسوم به P9 Max و P9 Lite هم عرضه می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال