اولین رندر‌های نکسوس هوآوی منتشر شدند

همانطور که می‌دانید نکسوس امسال گوگل توسط دو کمپانی مختلف ساخته می‌شود. هوآوی و ال جی دو کمپانی خواهند بود که دو نکسوس متفاوت را عرضه می‌کنند. فاش کننده‌ی معروف OnLeaks مشخصات هر دو نکسوس را تا حدودی فاش کرد اما همچنان نمی‌توان به این مشخصات ارائه شده اطمینان داشت. حال جدیدترین رندر‌های منتشر شده گوشی […]

همانطور که می‌دانید نکسوس امسال گوگل توسط دو کمپانی مختلف ساخته می‌شود. هوآوی و ال جی دو کمپانی خواهند بود که دو نکسوس متفاوت را عرضه می‌کنند. فاش کننده‌ی معروف OnLeaks مشخصات هر دو نکسوس را تا حدودی فاش کرد اما همچنان نمی‌توان به این مشخصات ارائه شده اطمینان داشت.

حال جدیدترین رندر‌های منتشر شده گوشی نکسوس گوگل را که توسط هوآوی ساخته شده نشان می‌دهد. این گوشی که تماما جنس فلزی دارد ممکن است فعلا در مرحله‌ی آزمایشی باشد و رندر‌های منتشر شده نیز بیشتر خلاقیت طراح را به رخ کشیده است. طبیعتا محصول نهایی ممکن است با تصویر بالا تفاوت داشته باشد هر چند می‌توان از فلزی بودن بدنه‌ی گوشی مطمئن بود.

چنانچه در عکس نیز مشاهده می‌کنید حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی نیز قابل مشاهده است. این حسگر دقیقا همانند نکسوس قبلی گوگل که توسط ال جی ساخته شده عمل می‌کند. دوربین اصلی گوشی در قسمت بالا و سمت چپ قرار گرفته که توسط یک فلش دو تایی همراهی می‌شود.

اولین رندر‌های هوآوی نکسوس منتشر شدند

رندر‌های منتشر شده از این گوشی نشان دهنده‌ی نمایشگر 5.7 اینچی می‌باشند اگر چه گفته می‌شود هوآوی نسخه‌ی 5.5 اینچی را نیز مورد آزمایش قرار داده است. همانطور که شایعات گذشته بر این موضوع دلالت داشتند نکسوس بعدی گوگل از درگاه یو اس بی  Type C پشتیبانی کرده و دارای اسپیکر‌های استریو خواهد بود.

به هر حال نباید این نکته را فراموش کرد که رندر‌های منتشر شده از گوشی‌های هوشمند بیشتر نسخه‌ی آزمایشی گوشی را به نمایش می‌گذارند. نسخه‌ی نهایی گوشی ممکن است دچار تغییر و تحولاتی شود و به همین علت باید منتظر ماند و دید چه اطلاعاتی از نکسوس‌های بعدی گوگل منتشر می‌شوند.

اولین رندر‌های هوآوی نکسوس منتشر شدند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال