اولین اسمارت‌فون شرکت Vaio در ژاپن دیده شد

اگر یادتان باشد، ماه گذشته خبری را منتشر کردیم که اولین اسمارت‌فون شرکت Vaio در تاریخ 12 مارس معرفی می‌شود. امروز مشخص شد که این گوشی‌هوشمند در ماه دسامبر با مدل شماره‌ی VA-10J در ژاپن تایید شده که این بدین معناست که احتمالا تبلیغاتی هم در این کشور برای گوشی انجام گرفته است.

اگر یادتان باشد، ماه گذشته خبری را منتشر کردیم که اولین اسمارت‌فون شرکت Vaio در تاریخ 12 مارس معرفی می‌شود. امروز مشخص شد که این گوشی‌هوشمند در ماه دسامبر با مدل شماره‌ی VA-10J در ژاپن تایید شده که این بدین معناست که احتمالا تبلیغاتی هم در این کشور برای گوشی انجام گرفته است.

گوشی هوشمند شرکت وایو یک پرچمدار قدرت‌مند نیست و میتوان آن را به عنوان یک میان رده قبول کرد. صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی، چیپست Qualcomm اسنپدراگون 410  چهار‌هسته‌ی ای، سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو نشان از میان رده بودن گوشی دارد. اندروید لالی پاپ هم برای گوشی در نظر گرفته شده و رم 2 گیگابایتی برای بهتر اجرا شدن این سیستم عامل تعبیه شده است. حافظه‌ی داخلی گوشی 16 گیگابایت بوده که طبیعتا قابل افزایش نیز می‌باشد.

همانطور که می‌دانید وایو دیگر جزئی از شرکت سونی نبوده چرا که سونی بخش وایو را در سال 2014 به یک شرکت ژاپنی واگذار کرده است. بعد از معرفی لپ‌تاپ‌های وایو حالا با یک گوشی هوشمند میان‌رده این شرکت قصد ورودی محتاطانه به بازار ژاپن و شاید دیگر کشور‌ها داشته باشد.

 

Vaio-smartphone-Japan-03

Vaio-smartphone-Japan-04

Vaio-smartphone-Japan-05

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال