قیمت تلفن ثابت ۲۰۰هزار تومان شد

به دنبال تغییر تعرفه فروش تلفن ثابت بر اساس مصوبه شماره ۶ جلسه شماره ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، محمدرضا بیدخام اعلام کرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت مبلغ 2 میلیون ریال تعیین شد. به گفته وی، متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت‌نام به‌ازای هر خط مبلغ […]

به دنبال تغییر تعرفه فروش تلفن ثابت بر اساس مصوبه شماره ۶ جلسه شماره ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، محمدرضا بیدخام اعلام کرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت مبلغ 2 میلیون ریال تعیین شد.

به گفته وی، متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت‌نام به‌ازای هر خط مبلغ یک میلیون ریال پرداخت و مابقی مبلغ (یک میلیون ریال) طی 36 ماه پس از راه‌اندازی خط از مشترک دریافت می‌شود.

پیش از این شاهد بودیم که وزیر ارتباطات گفته بود: تغییر در آبونمان فعلی تلفن ثابت ایجاد نشده اما به‌دلیل اینکه هفت میلیون تلفن ثابت بلااستفاده در کشور داریم که هزینه نگهداری آن‌ها قابل توجه است، تصمیم گرفتیم برای روستاها حداقل کارکرد 200 دقیقه مکالمه و برای شهرها حداقل کارکرد 330 دقیقه مکالمه را در نظر بگیریم به این معنی که حتی اگر کمتر از این میزان از خطوط استفاده کنند، ملزم به پرداخت هزینه به‌ازای این دقایق هستند. به دنبال این تصمیم، هزینه مکالمه از 30 ریال به 45 ریال افزایش یافت.

محمود واعظی همچنین در این خصوص اظهار داشت: باید توجه داشت که هر دقیقه مکالمه با موبایل بین 500 تا 570 ریال برای هر مشترک هزینه دارد و با وجود نرخ‌های جدید تلفن ثابت باز هم هر یک دقیقه مکالمه با موبایل 13 برابر تلفن ثابت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال